AK....den kærlighed

Mon nogen ikke errindre at jeg på et tidspunkt søgt en amme eller flere moderløse killinger til min lille singelton killing ???

Anyway…hans mor forlod ham for good da han var 3,5 uge…han var på det tidspunkt en lille fed prop og dybt afhængig af sine mor…

Og han græd og græd og mit hjerte græd mindst lige så meget…sjældent har jeg set så dybt ulykkelig en lille killing…

Han ville ikke spise og sad bare og pev…fodres af os ville han ikke - han drejede blot hoved væk og pev…

Vi har kæmpet sammen - solo og jeg…og nu ligger han her på mit skød…min helt egen lille baby…og synger højt…han løber i mine hæle - bider i mine tær og kravler i mine bukser…desværre også når jeg har bare ben…han er så småt begyndt at lege med de større killinger…men de er 10 uger nu og han er knabt 6…men han vil dem rigtigt gerne…

Når jeg kommer hjem fra arbejde så kommer han drønende på sine små ben…klatre op ad mine bukser… så kikker han op på mig med så skønt et blik, for 2 minutter senere at bore sin lille snude ind i min bluse for at brumme veltilfreds mens jeg nusser ham kærligt på han lille uldkugle krop…og nulre han små mini øre…

AK…den kærlighed…kan jeg mon nænne at gå af med ham…SUK…

anna

:hjerte:[bigkiss]-likeit-lazykitty-lovelove:hjertetildig::knuser:

NEJ, du kan ikke nænne at lade ham flytte :slight_smile:

Dejlig historie - selvfølgelig trist som udgangspunkt - men jeg kan jo høre, at han har fået en super reservemor :slight_smile:

Sikke en dejlig historie. Tror du har fået dig en ven for livet:D

Alt for sød beskrivelse. :inlove:

Har slet ikke tårer i øjnene eller noget, her på Amager. :fløjte:

Selvfølgelig kan du ikke gå af med sådan en lille dejlighed.
Sød historie, og dejligt han klarede sig :wehuu:

Vi vil se -foto

Du kommer aldrig af med ham…:hjerte::hjerte:
Han har allerede vundet over dig hvad det angår… hehe…:knuser::knuser:

Super dejlig historie…

Sådan en ven går man ikke af med, det er jo den dejligste kærlighedshistorie nogensinde…
Man bliver jo helt blød om hjertet med sådan noget…
Det minder mig så meget om da Lillskid var lille og forladt, og hvordan hun nu et halvt år efter stadig er mors lille kæledægge selvom hun ikke han sidde i min hånd mere…

Anna…:wehuu:det kalder jeg den store kærlighed:wehuu:
Jeg sidder nu med en klump i halsen.
Du skal ikke gå af med ham.

For så vil du senere opleve, at gammel kærlighed ruster aldrig. :forelsket:

Knus i massevis fra Mona

Jeg tror på at du beholder ham :slight_smile:

Han lyder nemlig til at være en rigtig lille mordreng :wehuu:

Du kan lige så godt begynde at tænke på ham som beholder … for selvfølgelig skal han da bo hos dig altid -love

han blir sikkert boenede hos dig…
naar dagen skulle komme… ville du sikkert ikke kunne skille dig fra ham…

Nej… det kunne jeg skam heller ikke…

friends 4 ever… :wehuu:

Det lyder som den helt store kærlighed:hjerte:, han vedbliver med at være mors mis, ingen tvivl:D
Samtidig sender du en lille trøst til mig, som har et enebarn nu. Hun hedder “I`m The Only Lonely One”. :savle: Du kan næsten høre hvor skuffet jeg blev over at hun var mit kæmpekuld.
Men hun har da sin dejlige kattemoder, heldigvis:ok:
Hilsen Lone

Snøft snøft …det er jo det…moder bindinger…ja han er sku en lille charmer…
tog lige et par billeder af ham idag…så I kan se min lille minigraver…ja for han kan som sagt tømme en større bunkte grus ud af bakken når han besørger…

Uha, han er dejjjjjlig :wehuu: … det afgjorde det Anna, enten bliver han boende hos dig … eller osse flytter han ind hos mig :ups:

…og han passer oven i købet til farven på sofaen :inlove: :inlove: :inlove:

Åhhhhh han er da for lækker :wehuu:

kan da bestemt godt forstå hvis det bliver svært at komme af med ham… Jeg ville nok have beholdt ham, fordi jeg er så svag hvad det angår. :slight_smile:

så hatten af for dig hvis du går af med ham.

han er da bare for lækker, jeg holder på at du ikke skal gå af med ham…ssssssssssssss

[quote=antocat;168675]Snøft snøft …det er jo det…moder bindinger…ja han er sku en lille charmer…
tog lige et par billeder af ham idag…så I kan se min lille minigraver…ja for han kan som sagt tømme en større bunkte grus ud af bakken når han besørger…[/quote]
Årh han er skøn! :wehuu: Sådan en lille fis, der elsker sin “mor” SÅ højt, kan du da ikke nænne at gå af med -love