AK....den kærlighed

Så siger min lille dreng på 4 her til morgen…:…Jeg eeelsker elsker elsker Solo…han skal blive her…han er MIN kat…ik os mor…og kikker mig dybt i øjnene…ja det skal efterhånden være en fandens overbevisende køber - hvis Solo skal rejse her fra…

Ellers er Solo er ved at kende rutinen her i huset…han er den første som bliver fodret om morgen…så bliver ungerne sendt af sted med far…og så putter solo under min trøje eller med sin lille næsetip boret dybt ind i min trøje, men han grynter eller spinder højt…det er så dejligt, at han er begyndt at spinde når han putter…det er et godt tegn…, hvis jeg er for urolig og rykker rundt på mig mens han putter…så piver han lige så anklagende…mor altså…jeg ligger jo lige her og hygger…andre gange vågner han op og så er det som om han har glemt at det ikke er hans mor han putter hos og så søger han efter en lille babs…blot for at måtte erkende at det jo bare er mig Anna som han putter hos - så piver han lidt og putter sig ned igen…snøft…

Når vi har hygget en halv til en hel time -og solo begynder at være fræk igen, så er det tid til de daglige gøremål inden jeg skal på job - selvfølgelig deltager Solo…han løbende efter mig hopper op og ned - fanger mine fødder ect. Efter oprydtningen bliver Solo igen fodret af med lækker fed modermælk og vådmad - her efter putter jeg Solo ned i hans lille lune hule og siger farvel…og køre på arbejde…
Hvad han så laver indtil jeg kommer hjem igen kl. 17.00 er uvist…man han kommer drønende lige så snar han høre jeg siger goddag til de andre katte…så er det mad tid for Solo igen igen…selvfølgelig står der altid mad fremme - men de lækkerier han får kan de andre katte ikke lade i fred…de banditter :slight_smile:

Det var dagens fortælling…om Solo - mit lille ene barn…

Hav en god dag
anna

Anna - du gør os afhængige af “dagens historie”. Jeg glæder mig allerede til at høre fra Solo igen i morgen :slight_smile:

Han er allerede blevet kult - ligesom den tyske isbjørn :tihi:

Hvordan kan tanken overhovedet nærme sit hoved, om at han ikke skal blive boende? Jeg synes du burde skamme dig - han er sgu da en hver katteejers drøm :slight_smile:

Hvis jeg måtte have kat nr 3 så var jeg kommet og tyvstjæle ham :stuck_out_tongue:
Men jeg må desværre slet ikke have katte - fik lavet et ekstra punkt om at jeg måtte have 2 katte da jeg flyttede ind :stuck_out_tongue:

Ih altså hvor er han dejlig - SUK

Hejsa Lena…

Jeg stor skammer mig også…men kan jeg finde et godt hjem til ham hvor der er mulighed for at få kærlighed hele dagen…så kan det være at det vil være det bedste for ham…for han bliver en lille…eller til den tid…en stor hængegøj…men nu må vi se…lige nu vil jeg bare nyde at have ham her :slight_smile:

anna