Ak litter?

Da jeg fik Anthon fik jeg både kattebakke og kattegrus med - AK litter. Og det er jo fantastisk!
Jeg var noget betænkelig ved at kattebakken ikke var lukket, men jeg har intet kunnet lugte, overhovedet! (men derfor skal jeg nu alligevel have købt mig en lukket - for kattegrus udover hele badeværelsesgulvet er altså ikke liiiige det fedeste) :tihi:
Er der nogen der ved hvor man kan købe det henne i Århusområdet?

Ja. De har det nede i den dyreforretning der ligger ved Busgaden. Kan ikke lige huske hvad det er den hedder, men der så jeg det til min store overraskelse, sidst jeg var inde for at købe “hash mus” (de der stofmus med katteurt - hvis ikke du kender dem så spørg efter dem, de et bedre end baldrian-mus for de stinker ikke for mennesker :wink: )

Jeps, Dyrebiksen ved Busgaden…:thumbup: Tror det er 10 kg der er i poserne. De er ret kompakte - og de har vist altid 2 for en meget favorabel pris…:ok:

Men om der er andre steder ved jeg ikke - kunne jo være der var en internet baseret biks et eller andet sted, som har SUPER gode priser og levering fx:gruble::ok:

Den der der ligger på Frederiks-something - gade? Jeg er SÅ dårlig til vejnavne! Men fedt, så må jeg en tur derind efter skole i morgen og købe det og hashmus :tihi:

Jeg er selvfølgelig sådan en som først opdager at jeg ikke har mere kattegrus når jeg hælder det sidste i bakken. Så jeg måtte lige en tur i rema i dag… og øv si’r jeg bare. Troede egentligt bare kattegrus var kattegrus, men så blev jeg ligesom klogere!

[QUOTE=Marianne;679166]Jeps, Dyrebiksen ved Busgaden…:thumbup: Tror det er 10 kg der er i poserne. De er ret kompakte - og de har vist altid 2 for en meget favorabel pris…:ok:

Men om der er andre steder ved jeg ikke - kunne jo være der var en internet baseret biks et eller andet sted, som har SUPER gode priser og levering fx:gruble::ok:[/QUOTE]

2?! Suk… jeg får lange arme inden jeg når hjem! :uha:

Men ja, kunne være rart med internetbiks! Bortset fra at jeg kender mig selv godt nok til at vide at det nok ikke bliver sidste gang at jeg pludselig ikke har mere kattegrus :slight_smile:

Vi er også meget tilfredse med AK, fordi det klumper så godt.
Køber det som regel hos Nini Dyreartikler i Hedehusene, men det er nok for langt væk for dig. :wink:

For at gøre det værre endnu så er der normalt enten 14 eller 15 kilo i poser med kompakt kattegrus… Så du skal forhåbentlig ikke gå ret langt fra bussen? :uha:

[QUOTE=FinnFrode;679392]Vi er også meget tilfredse med AK, fordi det klumper så godt.
Køber det som regel hos Nini Dyreartikler i Hedehusene, men det er nok for langt væk for dig. ;)[/QUOTE]

Haha det er vist liiiige langt nok væk :wink:

30 kg?! Som om mine arme ik er lange nok i forvejen :tihi:
Eij, det længste stykke jeg skal gå er fra butikken og ned på rutteren. Så det går nok lige :slight_smile:

1A, 2A og linje 14 kører allesammen fra Busgaden og til rutebilstationen. Og 1A og 14’eren kører såmænd hele vejen til Stjernepladsen :slight_smile: Så du skal næsten kun slæbe dem ud af butikken :wink:

Nå hooold da op, er det SÅ tunge poser!! Den havde jeg lige misset - hahaha … Good luck du!!!:tihi::tihi:

Som hende kassedamen sagde igår da jeg lige var inde og hente en 15 kg sæk C.E. og jeg sagde jeg BARE skulle have 1 - og at jeg heldigvis ikke var på cykel i dag - sagde hun “at det da gir gode muller”… Da jeg spurgte hende om hun ville tage dem med på cykel, sagde hun “nej for faaaaa******” :høhø:

Årh du er da en skat. Så napper jeg da lige en af de der busser. Og når min skoletaske kun skal indeholde een mappe og een ipad i morgen så bliver det da ingen sag at slæbe dem hjem. Man få go’e muller af at ha kat! :stuck_out_tongue:
…især hvis ham der Daller bestemmer sig for at blive ligeså stor som sin far…

Rejseplanen.dk er din ven :wink:

Haha… jeg plejer aldrig at gide tjekke den for så kort en strækning, jeg er ude fra landet, jeg er vant til at gå langt! :wink:

hehehe jamen de nye buslinjer her er fa’me for viderekomne… Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hviffe busser der kører hvor mere. før kørte 11’eren her op. Nu er det 12, 13, 14 & 15… :uha: Og de kører garntrisse lige i rumpen på hinanden … :dokdok:

Godt jeg har min lille Kia :hjerte:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;679783]hehehe jamen de nye buslinjer her er fa’me for viderekomne… Jeg kan overhovedet ikke finde ud af hviffe busser der kører hvor mere. før kørte 11’eren her op. Nu er det 12, 13, 14 & 15… :uha: Og de kører garntrisse lige i rumpen på hinanden … :dokdok:

Godt jeg har min lille Kia :hjerte:[/QUOTE]

Det værste ved de nye busruter er fanme at folk har fået øjnene op for de blå busser! Helt ærligt! LAD MIG HAVE MIN BUS I FRED!
Heldigvis kører 6A’eren 12’erens gamle rute, så jeg skal ikke ændre på min morgenrutine - bortset fra at jeg ikke behøver løbe efter bussen længere om morgenen, der kommer jo en til…liiiige om lidt. Det er fanme rart!

Men årh hvor gad jeg godt have en bil. Æhm… og et kørekort :smiley:

Teknisk set må du slet ikke ta’ en blå bus til eller fra Stjernepladsen :wink: De må ikke optage passagerer indenfor Ringvejen på vej mod byen :slight_smile:

At så nogen af dem gør alligevel er en anden ting L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;679807]Teknisk set må du slet ikke ta’ en blå bus til eller fra Stjernepladsen :wink: De må ikke optage passagerer indenfor Ringvejen på vej mod byen :slight_smile:

At så nogen af dem gør alligevel er en anden ting L[/QUOTE]

Stjernepladsen? Det gør jeg nu heller ikke så tit :wink:
Jeg bor jo ude på landet hvor vi ikke har andre alternativer…
Men den der med indenfor Ringvejen lavede de altså om for nogle år siden hvor de samtidig nedlagde halvdelen af stoppestederne (for de blå busser), så man må godt, buschaufførerne hader dig bare for det og lader som om man ikke må hvis de kan komme afsted med det :slight_smile:

…nåmmen det var så “kun” 10 kgs sække de havde. Så jeg mente da at en rask lille gåtur hen til rutteren måtte være på sin plads. 20 kg? Det er da ingenting!

…bortset fra at det begyndte at regne… og at de der poser absolut ikke er beregnet til at gå mere end 10 skridt med… Mine fingre er stadig hævede og gør ondt når jeg bukker dem. :uha:

Næste gang allierer jeg mig med en med en bil!! :høhø:

Men Trekkie - jeg købte de der hashmus. Anthon syntes de var et hit. Så meget at han mener at han ejer dem begge nu. Det var da heldigt at Dallas ikke syntes det var så fantastiske…

Hahahahahaha - Undskyld jeg griner - men hold nu kææææææft mand, jeg kan lige se det for mig:LOL:

Godt du kom vel hjem - du skal bare se det som at du har fået KÆMPE finger muller nu:klapper:

Ah ja jeg fik blandet dig sammen med en anden mht Stjernepladsen *L

Og uh stakkels dine fingre nu! Næste gang, så få fat i de der pose-hanke ting som Gigtforeningen sponserer (uhm mon ikke de har dem ved Sahva?) de er ret geniale og man får ikke fingrene savet af af tunge poser.

Eller allier dig med en bil selvfølgelig :wink: