Aktivering af kat

Jeg synes tit, at Wulli ligner en der keder sig. Jeg leger med ham, nusser med ham, hygger med ham på gulvet… Men nogle gange går han bare rundt og ligner en der er rastløs.
Så jeg ville høre hvordan i aktiverer jeres kære mislinger? :slight_smile:
Det ville være rart med lidt ny inspiration :slight_smile:

Oh my, jeg læste overskriften som “Aflivning af kat” og når den første sætning så var “Jeg syntes tit, at Wulli ligner en der keder sig” Tænkte jeg; Årh jer, det er da ikke en grund til at aflive ham :yikes: :klapper:

Anyhow, til dit spørgsmål: Hvordan med legetøj? Har i det liggende fremme? Vores leger nemlig ikke så meget med tingene når de er fremme hele tiden, men hvis vi gemmer det væk og så finder det frem indimellem, så er de ellevilde og kan lege en hel dag med det samme :slight_smile:

Åh gud neeeej :slight_smile:

Jo vi har noget legetøj liggende fremme. Han elsker når jeg leger med ham, men det kan jeg jo ikke gøre hele tiden. Og så får jeg bare SÅ dårlig samvittighed når han bare tøffer rundt og ligner en der sukker efter noget sjov.

Den bedste aktivering kommer nok, når du får Mika hjem :slight_smile: Så skal der nok komme gang i tingene :tihi: Hehe… Sidst jeg fik en killing, sov de andre katte ikke 2 dage. De syntes, det var vældigt spændende. De havde jo fået et nyt stykke ‘‘legetøj’’ :stuck_out_tongue:

Xirkeline er også ofte rastløs, så jeg har også lidt det samme problem…

Jeg stiller mit Activity Fun Board frem og så er der straks gang i troldene herhjemme - Hvis der vel at mærke er nogle super lækre godbidder på brættet :wink:

Her er det:

Det er på bud lige nu på ZooPlus :wink:

Jeg bruger samme bræt som Rikke. :slight_smile:

Så har jeg også syet dem et tæppe, som også bruges til at gemme guffer i. - Ellers smider jeg mad/guf ud over gulvet eller i græsset i haven om sommeren. - Ellers bringer en vin kasse og lykke her hjemme.

Smider lige et hurtigt billede af tæppet…

Tusind tak for bud og billeder :slight_smile:
Jeg har faktisk tænkt på at købe aktivitetsbræt til dem :slight_smile: De elsker nemlig når jeg kaster guffere ud på gulvet, og de så skal finde dem og grave efter dem (hvis jeg har gemt dem i fx sofaen.
Kimilla: Det tæppe der ser bare så godt ud :slight_smile: Har du så bare syet lapper på med hul, så du kan gemme gufferne indeni? Hvordan får du dem til at opdage at der er noget indeni?

[QUOTE=Rikke Lillevang;604383]Tusind tak for bud og billeder :slight_smile:
Jeg har faktisk tænkt på at købe aktivitetsbræt til dem :slight_smile: De elsker nemlig når jeg kaster guffere ud på gulvet, og de så skal finde dem og grave efter dem (hvis jeg har gemt dem i fx sofaen.
Kimilla: Det tæppe der ser bare så godt ud :slight_smile: Har du så bare syet lapper på med hul, så du kan gemme gufferne indeni? Hvordan får du dem til at opdage at der er noget indeni?[/QUOTE]

Ja, jeg har bare syet de her 3 stykker stof sammen. Jeg lagde så også pladevat i, så det var lidt mere stift i det. - Mit er nemt synes jeg, men valgte det sådan da jeg ikke regnede med de ville forstå det.
Men da det var færdigt var det jo spændende. Og når der så ligger guf i de kan lide, så var de hurtige til at fatte de skulle ind under flapperne. - Men jeg løftede også flapperne og så lagde guffen så de kunne se det.

De var hurtige til at forstå det.

[QUOTE=Kimilla;604369]Jeg bruger samme bræt som Rikke. :slight_smile:

Så har jeg også syet dem et tæppe, som også bruges til at gemme guffer i. - Ellers smider jeg mad/guf ud over gulvet eller i græsset i haven om sommeren. - Ellers bringer en vin kasse og lykke her hjemme.

Smider lige et hurtigt billede af tæppet…[/QUOTE]

Du må sgi da igang med en masse produktion af det tæppe :wink:
Jeg vil også have sådan et til mine trolde - Min symaskine og jeg kan bestemt ikke enes, det vil ende i mord, hvis jeg satte mig foran den :frowning:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;604440]Du må sgi da igang med en masse produktion af det tæppe :wink:
Jeg vil også have sådan et til mine trolde - Min symaskine og jeg kan bestemt ikke enes, det vil ende i mord, hvis jeg satte mig foran den :([/QUOTE]

Jeg fik inspirationen fra Brita - Hun havde dem på et tidspunkt, mon ikke hun stadig laver dem? :smiley: Ikke at jeg ikke vil hjælpe, men synes bedre om idéen at pengene går den vej igennem. :slight_smile:

Kan hun ikke hjælp, så råb så gør jeg gerne. =)

[QUOTE=Kimilla;604447]Jeg fik inspirationen fra Brita - Hun havde dem på et tidspunkt, mon ikke hun stadig laver dem? :smiley: Ikke at jeg ikke vil hjælpe, men synes bedre om idéen at pengene går den vej igennem. :slight_smile:

Kan hun ikke hjælp, så råb så gør jeg gerne. =)[/QUOTE]

Takker det vil jeg da lige spørge hende om, ellers så råber jeg så høøøjt, at du kan høre det i KBH fra fyn af :lol:

Jeg holder øjne og øre åbne for hvad der sker i den videre sag! :slight_smile:

Conrad kan bruge lang tid på at skubbe rundt med sådan en aktivtitetsbold med godbidder i. Det er som om at han aldrig bliver træt af legetøjet, så længe det kan have noget med godbidder at gøre :smiley: