Akut hjælp søges i Græsted

Min gamle (tidligere) nabo ( 83 år) har en dejlig hvid kat, som har været indlagt på landbohøjskolen pga manglende ædelyst, vægttab samt nogle balanceproblemer. Han er udredt for ALT der kunne være smitsomt - der er intet.
De mener han har haft en virus på balancenerven eller evt en lille blodprop.
Han kommer hjem i morgen mandag, har det meget bedre, spiser selv lidt ( men ikke nok) og spinder og klarer kattebakke og går omkring.
Den gamle dame elsker ham overalt på jorden, han er hendes livs lys - hun har ikke andre. Hun kan akkurat lige gå omkring i huset med en stok, ryster meget på hænderne og kan ikke bidrage med hjælp til kattens pleje.
Han kommer nemlig hjem med sonde - han har tabt 1/3 af sin vægt og skal suppleres med næringsrig sondemad for at komme til hægterne - og det kan hun ikke.
Jeg er flyttet til Hillerød i 2007 men har bistået med pillegivning, ormekure og dyrlægebesøg siden.
Jeg henter Bølle i morgen formiddag, men kan ikke magte flere ( 2 ) daglige besøg i Græsted for at give sondemad - jeg kommer gerne x 1 dagligt, men jeg skal jo også passe mit arbejde.
Er der nogen i Græsted/Helsinge området som vil give en hjælpende hånd til Bølle og hans ejer ?? Nogle gange aften, nogle gange morgen.

Det vil dreje sig om 1 besøg dagligt i 8-10 dage ( håber vi) hvor han skal have noget sondemad med engangssprøjte i sin sonde, som sidder ved halsen, det er ret enkelt.

kontakt da Vibeke 24 64 09 25

Åååhh havde de bare boet lidt tættere på havde jeg med glæde hjælpet den ældre dame og hendes kat.

Ville gerne hjælpe, men det er desværre for langt væk - men jeg kan sætte opslaget på andre fora så det når ud til flere, hvis du giver tilladelse?

Ja tak gerne -

hilsen Vibeke :ok:

Kan se Hanne er hoppet af, jeg kan godt kopiere indlægget til andre fora også.

Jeg troede; at vi havde et hjælpe-team
herinde :? :?

Venlig hilsen
Mona

[quote=Mona Jensen;132071]Jeg troede; at vi havde et hjælpe-team
herinde :? :?

Venlig hilsen
Mona[/quote]

Hvis du tænker på kattepasserne skal det jo passe med at der er en der bor i nærheden og det ved jeg ikke om der er en der gør

boede jeg tættere på ville jeg gerne, men jeg bor desværre i århus

Dit opslag er nu kommet op flere steder, jeg håber der er en der kan hjælpe

Det hænger desværre heller ikke sammen for mig. Der er over 1,5 times times offentlig transport hver vej fra Nærum, kan jeg se :frowning:

Håber nogle som kan hjælpe dem :kryds::kryds::kryds:

Hvilke forum er det allerede lagt ind på?

Dekatten
SK-forum
Katte-forum
Birmalisten

Nu har jeg oprettet det på kattegalleriet også :slight_smile:

:wehuu: 1000 tak for den megen velvilje, håber vi får kontakt med nogen som bor deroppe af,og som kan og vil.

mange hilsener Vibeke

Hvad med andre naboer i området? Har du forsøgt at kontakte en af dem?

ja det har jeg - det er enten gamle eller ikke-katte mennesker som ikke var interesserede :doh:
Der er endnu et par stykker, som jeg ikke har fået fat i - jeg håber stadig.:bebe:

Hiver den lige op igen :slight_smile:

Ja , vi må lige holde den oppe indtil de har fået hjælp …Kan man måske låse den :?

Hermed gjort :slight_smile: