AKUT Trillinggaardens telefon nr eller lign søges

Hej

Jeg skulle køre med trillinggaarden men har ikke fået hendes telefon nr eller et tidspunkt jeg skulle stå klar. Ved kun hun skulle være i haderslev seneste 830 men det er jo et ret vidt begreb.

Er der nogle der har hendes telefon nr eller telefon nr til folkene i haderslev så jeg kan høre hvornår hun er her? Hun skal nemlig hjælpe dem idag.

kan se hun ikke har været online siden 4/6 :S

håber nogle kan hjælpe mig

Nå jeg blev brændt af kan jeg se. telefonen er slukket og kan ikke nås nu så bliver abset. Så jeg kan ikke komme til udstil selvom jeg har 2 meldt til. Hvorfor helvede siger folk de vil give lift og så IKKE giver besked på de er forhindret så man kan finde et alternativ :frowning: Nå jaja så må jeg sidde og ærge mig herhjemme nu :frowning:

Det er godt nok ikke ok…

Det er godt nok surt :frowning:

Har I haft yderligere kontakt end samkørselstråden - for der kan man jo
godt blive i tvivl, om du skulle med Maibrit om lørdagen eller Trillinggaarden
om søndagen :?

Jep vi aftalte på pm at vi skulle køre sammen og vi jo senest skulle være i Haderslev 830. Så aftalen var ret klar bare ikke hvad kl hun nøjagtigt var hos mig det ville hun vende tilbage med.

Det er i den grad en rigtig øv-situation. :thumbdown:
Tror du ikke, at du kan lokke Henriette til at tage dine ting med hjem? Der er jo en reel mulighed for, at de kan svinge forbi dig på vej hjem.

Har du nummer til hende:D Aftalte med Eife hun tog det med da hun var eneste foruden dig jeg havde telefon nr til.

Jeg ville godt nok være noget negativ, hvis jeg havde smidt 500 kr. efter at melde 2 katte til, og så var blevet brændt af. MEN hvorfor i alverden hev du dog ikke fat i hende tidligere? Evt. lige på udstillingen igår, når du nu var usikker på liftet?

Troede ikke hun var der igår? Jeg følte mig jo ikke usikker på liftet. Jeg fik at vide vi skulle være der senest kl 830, så kunne regne ud det ca var 7 tiden plus minus og hun fik adresse og ville vende tilbage når hun vidste hvad kl hun ca var hos mig. Mange gør først dette dagen før :frowning: Men ved da jeg en anden gang skal have ALT planlagt en uges tid før :frowning:

Altså havde jeg meldt til og betalt for en udstilling, så ville jeg nok selv være rimelig opsøgende på mine aftaler om transport, og ikke bare tro at det nok var i orden. Det er jo mig der har et behov og ikke den anden part…

I øvrigt ville jeg aldrig tro at jeg var brændt af, men tro at der var sket noget som gjorde at min transport ikke var så forbandet væsentligt i fht det.

Hun skulle jo gå steward. Hun skulle jo ikke “bare” forbi og kikke. Men nu ved jeg til næste gang jeg skal have et lift ALT skal være planlagt en uge før. Dyre lærepenge :frowning:

Er ked af at jeg ikke lige kunne hjælpe, da du ringede, men fik du ikke fat i Randi som har kontakt til hende? Er godt nok træls at have tilmeldt kattene og betalt for dem, og så blive brændt af :frowning:

Randi tog ikke telefonen. Fandt nummeret på jyraks side men den gik på telefon svarer og hun har ENDNU ikke reageret på den sms(fik jo ikke meget ud af at ringe flere gange til en slukket telefon) jeg smed hvor jeg spurgte om hun havde glemt mig eller hvornår hun var her…Meget mystisk :frowning:
Tusinde tak fordi du ville hjælpe mig er dig evigt taknemmelig :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;620197]Altså havde jeg meldt til og betalt for en udstilling, så ville jeg nok selv være rimelig opsøgende på mine aftaler om transport, og ikke bare tro at det nok var i orden. Det er jo mig der har et behov og ikke den anden part…

.[/QUOTE]

Nej, helt ærligt…det kan sgu da aldrig være Tzari’s egen skyld at hendes transport brænder hende af…altså hvis to har indgået en aftale, så er det sgu da kun et rimeligt forlangende, at det er den der springer fra, der har forpligtelse til at give besked om det, og helst så hurtigt som muligt efter vedkommende finder ud af h*n ikke kan/vil overholde en indgået aftale.

Felis, nu kendes grunden jo ikke og derfor bør vi slå koldt vand i blodet. Det kan jo være familieproblemer af den ene eller den anden art der gør at man går i total forglemmelses mode :slight_smile:

Det kan der være - og jeg syntes det er kikset at tage op til ‘debat’ i det hele taget. Hvorfor i alverden skal hele KG inddrages i det her, som kunne være klaret ‘bag kulisserne’ i ro og mag :?

jeg bad faktisk bare om hjælp til at kontakte hende da jeg stod og var ret presset. da jeg indså hun ikke kom men havde brænd mig af oplyste jeg dette så folk vidste jeg ikke havde brug for kontakt hjælp mere.

Når det er umuligt at få fat på en person gennem de normale kanaler så er dette måske sidste udvej :slight_smile:

Tydeligvis, men jeg syntes måske der var en del taktløse og overflødige bemærkninger hist og pist, som kunne være gemt til rette modtager personligt.

Ej sikke noget øv, du skulle have kontaktet mig, hun skulle nemlig komme og hente en kat jeg have med og hun var der kl. 10.30.