AKUT Trillinggaardens telefon nr eller lign søges

****Felis, nu kendes grunden jo ikke og derfor bør vi slå koldt vand i blodet. Det kan jo være familieproblemer af den ene eller den anden art der gør at man går i total forglemmelses mode ****

Ja, selvfølgelig kan der være en lille risiko for, at der kan være sket noget alvorligt der forhindrer personen i at møde op, men så ville jeg nok mene, at de der skulle være sammen med vedkommende i dag, havde givet lyd fra sig desangående ;-)) …men det var nu lige så meget for at påpege, som jeg syntes det skinnede meget ud af de indlæg jeg citrerede …at man forsøgte at køre Sorteper over på Tzari…

****Tydeligvis, men jeg syntes måske der var en del taktløse og overflødige bemærkninger hist og pist, som kunne være gemt til rette modtager personligt. ***

Hvis det er mig du skyder efter, så kender jeg ikke “rette modtager personligt”…jeg kommenterer bare generelt på, at man er en …biiip… såfremt man bare bliver væk fra en aftale.

[QUOTE=Felis;620582]****Tydeligvis, men jeg syntes måske der var en del taktløse og overflødige bemærkninger hist og pist, som kunne være gemt til rette modtager personligt. ***

Hvis det er mig du skyder efter, så kender jeg ikke “rette modtager personligt”…jeg kommenterer bare generelt på, at man er en …biiip… såfremt man bare bliver væk fra en aftale.[/QUOTE]

Beklager - ikke i denne omgang :høhø: