Ålborg udstilling som tilskuer

Jeg vil nødig gå glip af udstillingen i Ålborg og Bjørn skal til Sjælland. Så jeg forsøger lige at se, om det kan lade sig gøre på denne måde. Jeg kører fra området mellem Herning og Vildbjerg og kan max. have med at gøre at sidde ved rattet omkring 45 minutter. Så er du frisk på at være chauffør resten af vejen, vil det bare være super godt. Jeg betaler selvfølgelig turen.

Der er flere søde udstillere, som har tilbudt mig at køre med, men så skal jeg op ved 4 tiden og det er jeg IK lige så vild med :stuck_out_tongue: Så er du med på en hyggedag på udstillingen om lørdagen, så lad os tage afsted sammen.

Jeg har tænkt mig at køre derop May-Britt… kunne vi muligvis fikse det??

Jeg foreslår du kører op til mig og så kører jeg resten af turen.

Så kan vi sludre på vejen :slight_smile:

Ved ik helt hvir langt der er fra Herning/Vildbjerg til Århus eller om det er for lang en tur for dig.

Der er desværre ikke meget at hente for mig Annette. Jeg skal helst ned under en times tid, hvor jeg selv skal være chauffør (slidgigt). Men det skal nok løse sig på den ene eller anden måde. Om ikke andet kan jeg tage afsted om søndagen. Bjørn vil nemlig gerne med og han kan tage fra Sjælland meget tidligt søndag morgen og så samle mig op et sted :slight_smile:

Det har jeg sagtens forståelse for… som skrevet var jeg ikke sikker på hvor lang tid det tager at køre fra Herning til Århus.

Håber du finder ud af noget og at vi ses deroppe.

Knus

Jeg vil helt sikkert også gerne være sammen med dig igen Annette. Det kunne være rigtig hyggeligt.

Ja, jeg håber da bestemt også at du finder ud af noget. Hihi, om ikke andet må du droppe nattesøvnen og tage med en udstiller [smilie=hate-tunz.gif]

Nemlig! :smiley:

Jubiii Kia (Morkia/Karina) er som sædvanlig med på det værste, så nu lykkes det for mig - og har flere lyst til at køre sammen med os, så er der evt. mulighed for det: http://missebanden.forumotion.net/udsti … 3.htm#8105

Jaah, det læste jeg lige. Lyder rigtig godt. :slight_smile:

ja fruen og jeg er at finde på udstillingen om lørdagen

Ejjjj hvor dejligt Johnny. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer igen igen -thumbs

Ejjjj hvor dejligt Johnny. Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer igen igen -thumbs[/quote]

jamen vi kan så kun sige det samme, det blir garanteret hyggeligt som altid i godt selskab [bigloony]