Aldrig udstilling i Århus?

Hej

Jeg synes altid katte-udstillingerne er i små byer, kommer der aldrig udstillinger i Århus? Er der evt. nogle sider hvor man kan se fremtidige udstillinger? :slight_smile:

Tror du kan følge med i kalenderen herinde…mange kommende events er listet her

Men det kan da være at der er andre der har bedre bud

[QUOTE=Elisabeth;50390]Hej

Jeg synes altid katte-udstillingerne er i små byer, kommer der aldrig udstillinger i Århus? Er der evt. nogle sider hvor man kan se fremtidige udstillinger? :)[/QUOTE]
Her er links og forklaringer: Felis Danica – Racekatte – udstilling og opdræt – medlem af Federation Internationale Féline (FIFe)

Jeg tror der prioriteres steder, hvor det er smertefrit at køre til og fra. Der har været udstillinger i Århus, så vidt jeg husker.

Nogen ret mig, hvis jeg ta’r fejl. -engel

Tjaeh, problemet med Århus er at det er svært at finde et sted at være til rimelige penge. De har forsøgt flere gange.
Sidste år skulle der have været en i Århus Skøjtehal (JYRAK), men den blev flyttet til Haderslev (mener jeg det var, kan ikke længere huske hvor det er vi har været, hehe) da der var ombygning i skøjtehallen på det tidspunkt, eller sådan noget.

[QUOTE=Eva K;50409]
Sidste år skulle der have været en i Århus Skøjtehal (JYRAK), men den blev flyttet til Haderslev (mener jeg det var, kan ikke længere huske hvor det er vi har været, hehe) da der var ombygning i skøjtehallen på det tidspunkt, eller sådan noget.[/QUOTE]

Hedensted - men det var da tæt på hihi…

Gizzemissen - Hehe, jeg synes heller ikke det var helt rigtigt med Haderslev, men Hjallup var det i hvert fald ikke. At det så var Hedensted, hihi…

Jeg har tjekket FIFé’s udstillingskalender og kan se at den næste udstilling i Århus er den 16-17/10-2010 -høhø

Den når sikkert også at blive flyttet til en anden by inden da -LOL

Bare det så er Haderslev… så er det nemlig lige rundt om hjørnet -xxrotflmao-xxrotflmao-xxrotflmao
-hop

Helen - Det har før startet i Århus, og er så blevet flyttet. Men du må da også være interesseret i den i Hornslet så? I Marts :slight_smile:

Hvad med henne i FirmaSport? Der er da stort og stedet er før brugt til fugle udstilling (Det var noget af en larm LOL)

Tak for linksene, det var træls at der ikke er noget ordentligt så

Nemlig. Det samme gælder København; der er også sjældent udstilling, fordi de fleste egnede haller desværre er for dyre.

der er masser af gode haller i århus der sagtens ka bære en katte-udstilling, tror desværre det er mgl på vel-vilje fra haludlejernes side og de fleste haller i århus er nu ret nemme at komme til da mange af dem ligger ud til/tæt på de store veje i århus.
men umiddelbart som jeg ser det er der ikke voldsom mange kattefolk i århus. ihvertfald ikke opdrættere osv.

Hørte en gang (i en el. anden diskussion) at undskyldningen for ikke at lukke katt/hunde osv. ind i hallerne var pga allergi fra andet publikum -mai - og ja - så er pengene små i klubberne og halpriserne er høje, så undertiden kan det godt være lidt svært at finde nye steder. . . .

den blev flyttet da skøjtehallen skulle renoveres. nedtur !