Alle 3 sad model

Ja endnu engang har Katte-Misserne siddet model her hjemme. :slight_smile: Og igen igen var Amidale den bedste. - Diamond var træt, som det nok ses på billederne. :tihi: Og Gismo havde igen ikke ro i rumpetten. Tsk :slight_smile:

Først lidt af Amidale. - Ærger mig over man kan se stativ og stue møbel på det ene. :frowning: Men her der kommer lidt alligevel:

Så lidt af trætte Diamond. :slight_smile:

Og to hurtige af Gismo raketten. :tihi:

de er SKØNNE - sikke nogle fantastiske modeller!! :wehuu:

Tusinde mange tak for de pæne ord! :slight_smile:

Sikke nogle flotte billeder. Og den trætte Diamond - uha :wehuu:

Fantastiske billeder:-)

Hvor er de skønne - og de kan både vise tænder og række tunge :lol:

Uh nogle lækre katte:D

Hvor er det nogen fantastiske billeder af dine meget smukke katte.
Knus Elin

Super billeder :rock::rock:

Og Diamond får da lige luftet bisserne, så man kan se, hvor fine de er :thumbup:

Dejlige billeder!!

WOW nogle super fede billeder af dine lækre missetatte :wehuu:
Det er en super fed farve baggrund til misserne :thumbup:

Har du lamper sat op også og hvilket kamera har du :?
Hvilket objektiv bruger du :?

Tusinde mange tak for jeres pæne ord alle sammen. :slight_smile: Altid sådanne som varmer om hjertet at læse. S

TAK! :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;526040]WOW nogle super fede billeder af dine lækre missetatte :wehuu:
Det er en super fed farve baggrund til misserne :thumbup:

Har du lamper sat op også og hvilket kamera har du :?
Hvilket objektiv bruger du :?[/quote]

Tusinde mange tak Rikke. :slight_smile:

Jeg synes også farven er hammer fed, især til Amidale. :høhø:

Jeg har brugt mit studio lys til billederne. - Mit kamera er bare et Canon EOS 500D og objektivet er et ganske alm Canon EF 18-55 mm.

3 smukke misser , synes det er nogle smukke billeder af dem alle 3:hjerte::hjerte::hjerte:

Åh, de er altså bare så fine :wehuu:
Hilsen Lisbeth

Jeg takker mange gange for jeres begges kommentar. :slight_smile:

[quote=Kimilla;526108]Tusinde mange tak Rikke. :slight_smile:

Jeg synes også farven er hammer fed, især til Amidale. :høhø:

Jeg har brugt mit studio lys til billederne. - Mit kamera er bare et Canon EOS 500D og objektivet er et ganske alm Canon EF 18-55 mm.[/quote]

Nå ok… Hvad er studio lys :?
Jeg har et Canon EOS 450D og har købt et 50 mm/1.8 blænde… Jeg har lige købt en ekstern blitz til også, men har endnu ikke fået den afprøvet :slight_smile:
Jeg synes bare tit, at mine billeder bliver lidt mørke :frowning: Vi bor i et bindingsværkshus, hvor der ikke kommer ret meget lys ind i stuen og slet ikke nu om vinteren :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;526200]Nå ok… Hvad er studio lys :?
Jeg har et Canon EOS 450D og har købt et 50 mm/1.8 blænde… Jeg har lige købt en ekstern blitz til også, men har endnu ikke fået den afprøvet :slight_smile:
Jeg synes bare tit, at mine billeder bliver lidt mørke :frowning: Vi bor i et bindingsværkshus, hvor der ikke kommer ret meget lys ind i stuen og slet ikke nu om vinteren :)[/quote]

Studio lys er et flash sæt. Mit består af to lamper. Hvor jeg bruger softbox på den ene og hvid paraply på den anden. Kan skrue op og ned for lyset, du kan se det her: http://www.flashogfotobutikken.dk/product.asp?product=267 - Jeg ELSKER det! :wehuu:

Det er ellers et godt objektiv du har dig der, har det selv er rigtig glad for det. :slight_smile: Og bare vent til du får din flash på, den giver bare SÅ meget. Har selv en, og startede med den. Den indbyggede flash er i mine øjne ikke meget værd. - Men den ekterne flash er guld værd. :ok:

Tænk lidt i blæde og lukketid, så kan det hjælpe meget. Plus ISO, men der skal man passe på ikke at få den for høj så billederne bliver grynet. Men det ved du helt sikkert alt om. :wink:

[quote=Kimilla;526210]Studio lys er et flash sæt. Mit består af to lamper. Hvor jeg bruger softbox på den ene og hvid paraply på den anden. Kan skrue op og ned for lyset, du kan se det her: http://www.flashogfotobutikken.dk/product.asp?product=267 - Jeg ELSKER det! :wehuu:

Det er ellers et godt objektiv du har dig der, har det selv er rigtig glad for det. :slight_smile: Og bare vent til du får din flash på, den giver bare SÅ meget. Har selv en, og startede med den. Den indbyggede flash er i mine øjne ikke meget værd. - Men den ekterne flash er guld værd. :ok:

Tænk lidt i blæde og lukketid, så kan det hjælpe meget. Plus ISO, men der skal man passe på ikke at få den for høj så billederne bliver grynet. Men det ved du helt sikkert alt om. ;)[/quote]

Ja okay det ser lækkert ud :slight_smile:
Det må være næste opsparings projekt :høhø:

Jo jeg bruger skam også blænde og lukkertid og så lav ISO som muligt, men der er tit bare for mørkt herinde :frowning:
Og ja den indbyggede blitz er intet værd, missernes øjne bliver gule, neon grønne eller orange af den - derfor har jeg købt den eksterne istedet for :slight_smile:
Er du uddannet fotograf eller :?:?:?
Jeg skal på et kursus her den 15. januar - det glæder jeg mig helt vildt til :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;526218]Ja okay det ser lækkert ud :slight_smile:
Det må være næste opsparings projekt :høhø:

Jo jeg bruger skam også blænde og lukkertid og så lav ISO som muligt, men der er tit bare for mørkt herinde :frowning:
Og ja den indbyggede blitz er intet værd, missernes øjne bliver gule, neon grønne eller orange af den - derfor har jeg købt den eksterne istedet for :slight_smile:
Er du uddannet fotograf eller :?:?:?
Jeg skal på et kursus her den 15. januar - det glæder jeg mig helt vildt til :)[/quote]

Vil man tage mange “opstillet” billeder er det alle pengene værd! :thumbup:

Nej det er jeg desværre ikke. Er “selvlært” hvis det er det rette ord. - Starte stille op, og så tog det fat og jeg kunne ikke stoppe. :tihi: Min store hobby, koster megen tid og penge. :slight_smile:

Spændende med et kurses, det skal helt sikkert nok blive godt! :slight_smile:

Forresten, et hvidt stykke papir foran din flash kan også hjælpe på at lysne lidt.