Alle 3 sad model

[quote=Kimilla;526223]Vil man tage mange “opstillet” billeder er det alle pengene værd! :thumbup:

Nej det er jeg desværre ikke. Er “selvlært” hvis det er det rette ord. - Starte stille op, og så tog det fat og jeg kunne ikke stoppe. :tihi: Min store hobby, koster megen tid og penge. :slight_smile:

Spændende med et kurses, det skal helt sikkert nok blive godt! :slight_smile:

Forresten, et hvidt stykke papir foran din flash kan også hjælpe på at lysne lidt.[/quote]

Ja ok…
Jeg elsker det også - misserne er ikke helt med på det hver gang :høhø:
Ja glæder mig også super meget til kurset :smiley:
Jeg har prøvet med papir foran den indbyggede blitz, men det blev ikke super, synes jeg :frowning:
Glæder mig til at få sat mig ind i den eksterne blitz…

[quote=•~ Rikke ~•;526232]Ja ok…
Jeg elsker det også - misserne er ikke helt med på det hver gang :høhø:
Ja glæder mig også super meget til kurset :smiley:
Jeg har prøvet med papir foran den indbyggede blitz, men det blev ikke super, synes jeg :frowning:
Glæder mig til at få sat mig ind i den eksterne blitz…[/quote]

Se der er jeg heldig. Amidale kommer selv når jeg stiller op! :rock: Diamond kan da godt sidde der, men det er ikke altid lige sjovt. - Gismo har dog slet ikke ro i røven. :tihi:
Tror heller ikke der er meget at gøre/afhjælpe med den indbyggede.

[quote=Kimilla;526244]Se der er jeg heldig. Amidale kommer selv når jeg stiller op! :rock: Diamond kan da godt sidde der, men det er ikke altid lige sjovt. - Gismo har dog slet ikke ro i røven. :tihi:
Tror heller ikke der er meget at gøre/afhjælpe med den indbyggede.[/quote]

Min Gizmo gider det heller ikke ret tit :slight_smile:
Sean er mere hjælpsom - eller tit så gider han ikke rejse sig, når jeg først har lagt ham til rette :høhø:
Men så bliver det bare kun liggende billeder, hvilket godt kan være lidt kedeligt indimellem :slight_smile:
Jeg fik et stativ i julegave, så det skal jeg også ha’ brugt en af dagene :slight_smile:

Hvor er det bare nogle gode billeder du har fået taget af flokken! :thumbup:

Så lækre missere! :wehuu:

Hvor er det bare nogle gode billeder!! :thumbup::thumbup:

Tusinde mange tak for roserne til jer begge! :slight_smile:

Du godeste - sikke nogle flotte billeder og sikke nogle SMUKKE katte.
Wauuuu siger jeg bare :wehuu:

Diamond :hjerte::hjerte::hjerte: (jeg har et eller andet med sort/hvide katte)

[quote=Lindvig;528171]Du godeste - sikke nogle flotte billeder og sikke nogle SMUKKE katte.
Wauuuu siger jeg bare :wehuu:

Diamond :hjerte::hjerte::hjerte: (jeg har et eller andet med sort/hvide katte)[/quote]

Mange mange tak for de pæne ord. :slight_smile:

Ja sort/hvide katte er noget så smukke. Det synes Diamond også. Altså at hun er. :tihi:

Hvor er de fine, :wehuu:

Hvor har du købt baggrunden eller er det noget du selv laver?

[quote=Mette S;528474]Hvor er de fine, :wehuu:

Hvor har du købt baggrunden eller er det noget du selv laver?[/quote]

Tusinde tak Mette. :slight_smile:

Denne lilla er bare et stykke stof fra en stof butik, lige som min blå. - Den grå jeg har er en PVC baggrund jeg har købt over nettet i England. - Snart skal jeg købe papir baggrund, og det gør jeg hos: http://www.flashogfotobutikken.dk/ :slight_smile: