Alle 4 Katte-Misser tester chesterfield stol

I går ankom mine julegaver allerede, og heldig som jeg er må jeg få dem på forskud! :yah:
Og ja, selv om der skulle holdes pause med “studio” billederne, så kunne jeg jo ikke vente nu gaverne måtte tages i brug.
Så her en omgang billeder af alle 4! :smiley:

Gismo var i godt humør så han var også med i går! :hjerte:

Diamond var den første jeg satte op. Og hun synes ganske godt om den stol! :thumbup:

Amidale min mus! Hun var også med til at teste en anden ny stol. En super fed Cadillac! :slight_smile:

Kalyos den lille fis var som de andre gange mere end klar på at få taget billeder. Også hun var klar til at se nærmer på Cadillac stolen! :tihi:

Flere billeder af Kalyos kan ses i hendes album på min hjemmeside. :slight_smile:

Super gode billeder af smukke katte :iloveyou:

En rigtig fin stol…smukke katte og som sædvanlig, når du er fotografen, vanvittig gode billeder :slight_smile:

Dejlige fotogene misser og flotte stole. :rock:

Jeg bukker og takker mange gange for de pæne ord. :slight_smile:

Skønt at se dem alle fire, men hvad med et gruppebillede? :smiley:

Der er for øvrigt et dejligt spil af lyset i Chesterfield’en. :ok:

[QUOTE=FinnFrode;924296]Skønt at se dem alle fire, men hvad med et gruppebillede? :smiley:

Der er for øvrigt et dejligt spil af lyset i Chesterfield’en. :ok:[/QUOTE]
Tak. :slight_smile: Jeg brugte kun et lys, spændende når jeg bruger 2 en anden gang.
Åhhh ja, det må jeg drømme mig til. Diamond er jo generelt ikke glad for at dele, og vil være i fred når der tages billeder, så må de andre ikke komme for tæt på, så giver hun en sur strofe og en pote.
Gismo blev trods han var ganske glad, alligevel sur når Kalypso kom i nærheden. Så brummede han som jeg ved ikke hvad.
Så ja, der går vidst læææænge får end jeg får sådan et…

Sikke nogle gode billeder

wow, helt vidunderlig smukke fotomodeller!

Hvor er de fede de stole. Mest den sorte, men … ja altså… de er fantastiske!

Og misserne er smukke som altid. Og utroligt fotogene :smiley:

KOM NU SNART HEROVER! Uden Felicious er vi jo helt på spanden i det jyske!

Super lækre billeder!!! Som altid er kattene smukke og lækre på billeder…:wehuu:

Det er nu lidt blæret, hvis du har en Chesterfield - bare som prop til kattefotograferinger :tihi:

Hende Kalypso er altså en sjov lille en. Jeg synes, at hun altid ser sådan helt forbavset ud :uha: :hjerte:

Dejlige billeder af misserne :slight_smile: Og særdeles sejt med en mini-Chesterfield :thumbup:

Åhh hvor er din Kalyos bare lækker!

I den tråd, jeg oprettede om Asani forleden, skrev vi lidt om at være i niveau med kattene, når de blev knipset. Men lige i dette tilfælde tænker jeg faktisk, at stolen ikke rigtig kommer til sin ret på den måde. Kan man lave en kombination, måske? Bare en lille udfordring :cool2:

Mange tak. :slight_smile:

Tusinde mange tak. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;924354]Hvor er de fede de stole. Mest den sorte, men … ja altså… de er fantastiske!

Og misserne er smukke som altid. Og utroligt fotogene :smiley:

KOM NU SNART HEROVER! Uden Felicious er vi jo helt på spanden i det jyske![/QUOTE]
Chesterfield’en er også min klar favorit
Jeg bukker og takker for roserne. :slight_smile:
Jeg ville stadig rigtig gerne, men igen det bliver alt for dyrt. Kan ikke gennemskue en billig løsning. :frowning:

Mange tak for de pæne ord. :slight_smile:

[QUOTE=galath;924561]Det er nu lidt blæret, hvis du har en Chesterfield - bare som prop til kattefotograferinger :tihi:

Hende Kalypso er altså en sjov lille en. Jeg synes, at hun altid ser sådan helt forbavset ud :uha: :hjerte:[/QUOTE]
Jeg kan forestille mig den rigtige chesterfield ikke er i nærheden af at være til at betale. Men denne lille kunne da betales så jeg havde en fed prop til billederne af Katte-Misserne. :smiley:
Ja du har ret, hun ser så forbavset ud, har jeg ikke rigtig lagt mærke til før. Måske det er hendes pels farve og øjen farve som spiller ind der. :slight_smile:

Tusinde mange tak. :smiley: - Ja synes selv den er super cool og helt perfekt. :smiley:

Mange tak. :slight_smile:

Jeg skal helt sikkert prøve noget andet næste gang jeg bruger den stol - Tak for inspiration! :smiley:
Og nej den ses ikke rigtig, lyset er begrænset. Brugte jeg 2 lamper i stedet for 1 som her, så er jeg sikker på man ville kunne se den en del mere end denne gang. :slight_smile: