Alle 4 var på

I dag er en god dag, så jeg greb chancen og tog billeder af Katte-Misserne.
Alle 4 var med på den idé, nogle mere end andre dog, men lidt har også sin ret. :slight_smile:

Alle billeder kan ses her.

Gode… som altid :slight_smile:

Hvor er det tredje af Amidale (det med poten) søøødt!

Ja, de er alle skønne! Både billeder og motiver. :slight_smile:

Som altid dejlige billeder af dine skønne katte :hjerte: & hvor var det godt du fik Kalypso som gider stå model, så Amidale ikke er alene om at gide, nu det ikke er Diamond & Gismos første valg :tihi:

Ps. inde på din hjemmeside, når jeg vil trykke mig ind på en bestem kat for at se billeder, så er der flere af siderne hvor jeg i stedet for billeder, kun får en hvid side frem :frowning:

Der var de jo alle fire.:hjerte: Og på dejlig sort baggrund. som jeg bedst kan lide det… :wink:

Flotte, flotte billeder :ok:
Af smukke katte naturligvis :wehuu:

Smukke billeder af dine smukke modeller - du er nu suveræn med et kamera :thumbup:

Skønne billeder

:slight_smile:

Lækre billeder :wink: hvor har du købt din guldtingest/stol ???

Du har nogle smukke katte, Kamilla :love2:

Hvordan får du dem til at sidde så pænt?

  1. sidste billede af Kalypso er rigtig godt :ok:

Lækre katte og dejlige billeder :hjerte:

Men hvordan overtaler du dem dog til at blive siddende på en stol?

Hvor er det nogle gode billeder, af nogle yderst flotte katte!

Rigtig flotte billeder! :thumbup: :hjerte:

Som altid skønne billeder af de skønne misser:wehuu:

Tusinde tak for de pæne ord. :slight_smile:

[QUOTE=Tea;983075]Hvor er det tredje af Amidale (det med poten) søøødt!

Ja, de er alle skønne! Både billeder og motiver. :)[/QUOTE]
Takker. :slight_smile: Ja det er både godt og skidt jeg har lært hende at vifte med den pote der. Hun kan gøre det lidt for ofte i håb om en guf falder af. :tihi:

[QUOTE=Enki;983084]Som altid dejlige billeder af dine skønne katte :hjerte: & hvor var det godt du fik Kalypso som gider stå model, så Amidale ikke er alene om at gide, nu det ikke er Diamond & Gismos første valg :tihi:

Ps. inde på din hjemmeside, når jeg vil trykke mig ind på en bestem kat for at se billeder, så er der flere af siderne hvor jeg i stedet for billeder, kun får en hvid side frem :([/QUOTE]
Mange tak for roserne. :slight_smile: Ja det er skønt Kalypso også synes det er en fest. Gismo plejer også at være mere end klar, men efter den chip i sommers er det ikke helt det samme med det heller…
Tak for info om fejl på hjemmesiden. Jeg så der var hvide sider, det må være en fejl hos One.com, for de sider som ikke virkede tidligere virker nu, og andre er døde nu.
Men linkene i siden under nyheder er helt hen i hampen, dem må jeg rette når det kører rigtigt igen. :slight_smile:

Ja sort er god, det er min oftest brugte baggrund. Hvordan levede jeg uden sort i starten. G

[QUOTE=Theomilou;983095]Flotte, flotte billeder :ok:
Af smukke katte naturligvis :wehuu:[/QUOTE]
Mange tak. :smiley:

Tusinde tak Eva, jeg får helt røde ører … :ups:

[QUOTE=danpia;983097]Skønne billeder

:)[/QUOTE]
Takker. :slight_smile:

Tak :slight_smile: Den er købt i en kræmmerhal i Roskilde. :slight_smile:

[QUOTE=Bastet;983101]Du har nogle smukke katte, Kamilla :love2:

Hvordan får du dem til at sidde så pænt?[/QUOTE]
Tusinde mange tak. :slight_smile:
Tålmodighed er starten. Men jeg er så heldig at de selv kommer når jeg går i gang. Så det er luksus. :smiley:

Tusinde tak. Synes selv det er lidt fint … :ups:

[QUOTE=Lykke;983260]Lækre katte og dejlige billeder :hjerte:

Men hvordan overtaler du dem dog til at blive siddende på en stol?[/QUOTE]
Jeg bukker og takker.
De kan lide at få taget billeder, så det er ikke så svært for mig at få dem til at sidde der og se søde ud … :tihi:

Mange tak. :slight_smile:

Tusinde mange tak. :slight_smile:

Jeg bukker og takker mange gange. :slight_smile: