Alle deltager da når der er frokost eller?

Her i huset deltager alle når der bliver serveret frokost. Finn syntes at det er lidt i overkanten og tog derfor disse billeder, som han så forlangte at jeg skulle sætte herind for at høre om det virkelig kan være rigtig at det foregår sådanne alle hjem…ja det har jeg altså forklaret ham så han ikke bare tror at det er vores misser der er møg forkælede -tihi


Et lille klap er der da også tid til midt i maden

Sådan forgår det også hos os:) Så længe katten ikke sidder oveni tallerknen er jeg ligeglad-thumbs

Desuden følger de med helt fra maden forbedredes:p

Hos os er det faktisk kun Dino der hopper op og mænger sig. Men af og til kommer de sorte også, men de mænger sig ikke sådan, men ligger pænt langt væk fra maden og kigger. Men Dino, han er altså en mænger, der bare SKAL stå og stange mens man spiser. Tit vil han slet ikke have noget. :slight_smile:

Mine misser må godt være på borderne, men ikke når der laves mad eller spises mad, det vil jeg ikke ha’.

Det har de altså ikke lov til hjemme hos mig … men det behøver du ikke at fortælle Finn -tihi

Vi har et…
meget stort spisebord.
Så jo…vores deltager også.

De ligger i bunke og sover i den ene ende.

Bortset fra det lille pattebarn Cykelmyggen;
han vil meget gerne have sin næse i alt. -tihi
Altid er han i gang med narrestreger.
Han klatrer som en abe.
-tihi -tihi

Så han bliver sat ned, indtil han lærer,
at menneskemad er ikke kattemad.

I får lige et billede af Cykelmyggen…
Han er utrolig sød.
N.B. Der ryger lige et billede med af Anders Lund Madsen.
Han vil ikke på udstilling, så han bliver hjemme.

Myggen fortæller til Karla: Man er vel herre i eget hus.
Vi har aldrig haft en kat, som leger dagen lang uden pauser.
Jo…han er “noget særligt” ligesom alle de andre.

I får også billedet af Gerners og mit fællesbarn.
Nu det er afsløret.

Kærlige hilsner
Mona

Her må kattene ikke spise med - men det er kun, fordi mine forældre er her. -tihi Hvis jeg boede alene, måtte de skam gerne være med. :slight_smile:

Pragtfulde billeder, Mona og Birthe. -thumbs -wehuu -wehuu

Kære Maiken…-wehuu

Årh…hvor er du bare sød.
Det er så dejligt at have dig med herinde.
Din fine titel passer lige til dig.

Din søde pige. -love
Kærlige tanker
Mona

[quote=Mona;73258]Kære Maiken…-wehuu

Årh…hvor er du bare sød.
Det er så dejligt at have dig med herinde.
Din fine titel passer lige til dig.

Din søde pige. -love
Kærlige tanker
Mona[/quote]

Ej, nu bliver jeg jo helt flov - men på den gode måde. -upssa
Men kan kun sige tak - og i lige måde. -thumbs

Herhjemme må kattene så være alle andre steder end på bordene - især når der er mad.
Det lykkes med alle andre end Sookie, som bare ikke helt forstår budskabet, men hun bliver skubbet ned ligeså hurtigt som hun hopper op, så man kan håbe det siver ind en dag.

Men det ser da hyggeligt ud hos jer :slight_smile:

Misserne her må også gerne rende på bordene, men ikke når der er mad eller laves mad ( køkkenbordet ).

Herlige billeder. -wehuu

Nååårh, hvor er de søde allesammen, også ham adoptionen :smiley: -wehuu

Hvad hedder det kradsetræ egentlig, skal have et på et tidspunkt, det skal være med tyk stamme og gerne mange hængekøjer, da det stort set er det eneste interessante på træet for misserne.

Her kan der osse sidde 13 katte og holde nøje øje med, om der falder noget af tallerkerne, så betragter de det, som noget de har fået-tihi
Så du kan godt sige til Finn, at 3 katte på bordet er da ingenting…han skulle prøve med 13, hvoraf et par stykker ikke rigtig har fattet, at tallerknen er ‘off limit’:stuck_out_tongue:

Skønne sigende billeder forresten-wehuu

Hvor er det bare nogle hyggelig billeder…

Her hjemme må kattene dog ikke være på bordet på noget tidspunkt. 7-9-13, så tager jeg dem aldrig i det, men det har holdt hårdt. Fra opdrætters side, tror jeg de var van til at få lidt guf ved bordet, men efter en uges tid holdt tiggeriet op. Det er mine to eneste regle for mine små pus, ikke være på bordene og ikke tigge mens vi spiser (gerne mens vi laver maden)… hehe…
-men igen, det behøves du absolut ikke fortælle Finn…:slight_smile:

Tak for nogle dejlige billeder Mona, men kan du ikke fange et hvor de klumper sammen i den ene ende af bordet -tihi

Det samme gælder dig Anne, så kan jeg jo bevise at det er rigtig -tihi

Her i huset kommer misserne aldrig på køkkenbordet hvor der bliver lavet mad. Eneste undtagelse er hvis jeg skal ordne dem. De hopper ikke selv op.

Her hos os sidder der også katte på bordet når vi spiser. Ingen af dem rører maden, kun lille bøllemis Xena kan ikke lade være med at blande sig. Hun har også fået min mand oplært til at give hende en lille klat leverpostej på en tallerken, hvermorgen.
Knus Elin

hehe hvor hyggeligt :slight_smile:

Her er bordene som hovedregel forbudt - men der er da undtagelser :stuck_out_tongue:

Når vi spiser (om der er gæster eller ej) er de altid lige i nærheden og gerne på en tom stol ved siden af - når vi så læner os tilbage, ja så er kattene på skødet af os og halvvejs oppe på bordet :slight_smile:

Ihhhhh hvor I hygger:D:D

Når jeg er alene hjemme,så ligner det meget godt de billeder Birthe,ikke når manden er hjemme-tihi-tihi-tihi

Hvor ser du altså godt ud Birthe, dejlige misser -lovelove De sidder da så pænt på bordet og hygger med jer :wink:

Her er kattene aldrig på bordet (når vi ser det, altså -høhø), men jeg hører ofte et bump, når jeg går ud mod køkkenet, og så sidder der en kat eller to på gulvet og vasker sig - sådan helt tilfældigt.

Til Mona: Dejligt at se dit og Gerners fællesbarn. Nu har jeg jo mødt dig, så jeg må vel konkludere, at fællesbarnet ligner sin far -muhaha -muhaha -muhaha

(Nåh, nu er der nok tæsk i luften - -høhø)