Alle vores cirkuskatte

Joey kan apportere dvs hente ting og komme tilbage med det.
Blue kan dreje rundt om sig selv (Det har jeg lært ham) og sitte
Og jeg har (vist kommet til) at lære Phoebe at sige moar (Det lyder sådan)
Gad vide hvad jeg lærer alle vores killinger inden de flytter hjemmefra… -joker

Stakkels Phoebe - hun tager skade af at være på det Teenagehummer -fløjte

Hmmmm jeg tror det ender med, at hun kan tale rent … på menneskesprog :smiley:

Det er faktisk sjovt, så meget man kan træne nogle af kattene til, hvis man bruger tiden på det. Nogle af vores ville vi kunne lære mange “kunster”, hvis vi havde interesse for det - især Jerry.

Ja sikkert, ligeså meget som alle dem nede i stuen -muhaha -høhø

Mine kræ er også SÅ dytgige og lærenemme.
Ouna kan vælte indkøbene (poserne) så det hele ender hen ad køkkenbordet og gulvet, OG hun kan spotte dåsen med rejerne, oksekødet som hun endda kan få hul på og æde en del af. -forelsket
Ranya har også lært at gå på køkkenbordet og han er mester i at balancerer på staniol…dèt der skal være omkring madpakken. Det sidste jeg gør INDEN jeg pakker det omkring madderne er at vende papiret. [smilie=hate-tunz.gif]
Habibi kan bakke sig op d.v.s. hun sætter sig promtè på bakken når jeg kommer ud i haven med rene og fyldte skåle. Jeg siger altid til hende NÅR hun gør det OG DET ER hver dag…"NÅ!, Habibi…skal jeg bakke dig op " -høhø
Findus kan få mine ben til at sove på få sekunder…det handler blot om han lægger sig på dem…dyygtig [cat01.gif]
Dusty ved EN dør i huset ikke lukker ordenlig så når den står åben ved jeg han er inde. Han sætter panden på og så går den op. -uha
Nana ved bare altid hvor hun har mig…gid jeg kunne sige det samme når hun ikke vil ind fra haven en sommeraften. Og NÅr hun ikke gider lege med mig mere render hun op på platformen og siger ud over kanten NAH-NAH NAH-NAH.
Beloki kan tage en reje fra køkkenbordets kant MED MUNDEN (det kan Findus også) -hi5
Pepita, Habibi, Ouna og alle andre ved at KYLLE KYLLE betyder NU skal der kyller på bordet (terassen)…de kommer spundsende fra alle verdenshjørner. En RIGTIG god måde at kalde til samling på. -thumbs
Brita -hæhæ
NU kan jeg ikke lige komme itanke om flere cirkusnumre…og “vi” har lært det helt uden klikker -shhhh træning -xxrotflmao

Jeg håber du lærer dem alt det du kan nå, og så skal din mor komme til at høre for det, fra nu af og i al evighed -love -love -love

Mushu kan også appotere. Når vi kaster en af hans elskede glimmerbolde så løber han efter den, henter den og lægger den foran os -forelsket Kuzco skal altid liiige tisse en lille tår hver gang jeg har rengjort bakke og de begge 2 har det med at putte glimmerbolde ned o vores sko -høhø

Jeg håber du lærer dem alt det du kan nå, og så skal din mor komme til at høre for det, fra nu af og i al evighed -love -love -love[/quote]
Jeg er allerede i gang -thumbs

neej hvor dejligt! Altså det med skoene :slight_smile:
Joey smækker bare måsen ned i vores store stjerneformede kurv -høhø