Alligevel ikke dobbeltbur?

Hej alle i kattegale.

Jeg håber ikke dette har været oppe og vende før, på forhånd undskyld hvis det er tilfældet.

Jeg sidder her og kommer lidt i tvivl hvordan det nu er med burene på udstillingerne her hjemme…

Sagen er den at jeg skal melde 2 af mine elsklinger til udstilling, og vil jo helst have dem i dobbeltbur. Her hjemme kan de fint sammen, men da det er første udstilling for den ene af dem, aner jeg ikke hvordan han tager det. - Så står jeg med 2 katte som ikke kan enes vil jeg gerne have dem i hver deres bur. - Men så er det nu jeg ikke kan huske, at hvis jeg bestiller i samme bur, om jeg hvis uheldet er ude, kan splitte dem ad? Om skillevæggen er der, men bare ligget op bag den ene bagvæg.

Håber det gav mening.

Håber nogle kloge og huskede hoveder kan hjælpe mig med dette. :slight_smile: På forhånd tak for hjælpen.

Skillevæggen vil som regel altid være der… men tjek det når du ankommer til udstillingen og sørg evt for at få fat i en ekstra skillevæg, hvis den skulle mangle.
Og tage også et ekstra gardinstykke med! Hvis alt går op i hat og blå briller, så er det godt, at de ikke kan se hinanden heller :slight_smile:

[quote=Ann K;86105]Skillevæggen vil som regel altid være der… men tjek det når du ankommer til udstillingen og sørg evt for at få fat i en ekstra skillevæg, hvis den skulle mangle.
Og tage også et ekstra gardinstykke med! Hvis alt går op i hat og blå briller, så er det godt, at de ikke kan se hinanden heller :)[/quote]

Så satser jeg på den er der, og bestiller dobbeltbur. :slight_smile: Tusinde tak for hjælpen.

Har også planer om ekstra sæt burgardiner, hvis de må i hver deres bur. Men håber sandelig de vil være i samme bur. :slight_smile:
For ja, går det helt galt på udstillingen, så er det godt de ikke kan/skal se hinanden.

Igen, tak for svaret! =)