Alt andet end kat 2016

Myrna i fuld fart fremad… Egon han sover en del mere, han er også lidt mindre :smiley: (sjovt jeg taler om dem som ham og hun… de er henner,denner,tvekønnet)
Myrna har også et pænere skjold, men det kan være egons kommer når han vokser til :slight_smile: lige nu er hans ikke så pænt :smiley:

fik et par skud af musvågen der sejlede rundt med et par krager efter sig

ta’r lige en stor pipfugl mere

[QUOTE=Blunky;1282173]Myrna i fuld fart fremad… Egon han sover en del mere, han er også lidt mindre :smiley: (sjovt jeg taler om dem som ham og hun… de er henner,denner,tvekønnet)
Myrna har også et pænere skjold, men det kan være egons kommer når han vokser til :slight_smile: lige nu er hans ikke så pænt :smiley:
[/QUOTE]

Er det dem, der bliver så store som en hånd +? Googlede lige kæmpesnegle og i det perspektiv er det jo et par små nuttede babyer, du har fået :tihi:

Mindre jordskælv registreret i den nordlige ende af Hedensted Kommune! Ond tur i skoven, og jeg vidste jo godt at det der med at løbe lidt nedad bakken kan hurtigt blive noget bøvl! Det er hård ved knæene, og det er også let at miste balancen. Eller snuble og falde lige så lang man er over en lille, forræderrisk rod… så det gjorde jeg blot 100 m fra p-pladsen! Smilet er so-so - det er mest fordi jeg kom til at grine af at jeg jo havde bilnøglen, så Claus havde måttet vente på mig udenfor bilen (hvor den kolde cola befandt sig!), fordi han småsnød lidt og sprang over den sidste bakke :slem: I min alder falder man ikke så elegant - forfængeligheden tog lidt skade af det :ups:
VH
Susanne

Jep :smiley: mellem 20 og 30 cm hus :smiley:
og om omkring 2 år, så er de klar til selv at lave snegle :smiley:

så ligger der et par cm våd sne …og det sner jævnt

Flot - eller nowet! Men behold det bare, vi skal i den grad ikke bruge noget af det i Horsens idag :wink:
VH
Susanne

Jeg var ved at trykke på humørknappen, men det ville jo have været løgn :uha: Heldigvis lader det til at være en lokal Jelling-ting. I hvert fald ser det ikke ud til, vi har fået noget her. Og det skal vi heller ikke have, tak :rock:

EDIT: Og mens jeg skriver det, er det selvfølgelig begyndt her også :argh: Forår, jeg vil have forår :arrig:

det så sådan ud for en times tid siden…temperaturen var i + i morges, nu er den i -

Så underligt vejr disse dage! :slight_smile: Solskin og ti-femten grader mikset med sne…

Et par fra Linea´s store dag, den gik bare så godt og alle hyggede sig, ikke mindst Linea. Den fotograf jeg havde vundet, var dog den eneste der skuffede… Han kom ½ time for sent og tog i alt 19 billeder, hvor kun 3 var af Linea og hesten, da han var meget bange for den og vist ikke kunne tage bare på afstand. Så disse billeder her har jeg nuppet.

Linea, veninde Jasmin og vores svigerdatter Lisa

Linea og Medina

Endnu et

En af de 3 lagkager min veninde havde lavet

Linea blev overrasket af en sød veninde og dennes mor i stalden, hvor de havde gjort Medina klar og købt den smukkeste rosette, med Medina & Linea skrevet på, desværre var Medina ikke vild med den

Jeg tænkte nok at det måtte være Linea, jeg ikke lige kendte i fredags. Jeg prøvede at finde dig, Gitte, men der var så mange mennesker ude foran kirken i pausen mellem konfirmationerne at det var svært at få overblik til det. Jeg var oppe for at ønske mine unger/elever fra sidste år tillykke med deres konfirmation :slight_smile:

ej syntes jeg så dig, men da jeg så ville finde dig igen var du væk. Men tænkte først ej det var nok ikke dig

Zera kaster sig lige over Jay. :høhø:

Fritillaria persica hedder denne plante :slight_smile:
Den på det første foto står nede i vores have :slight_smile:
Jeg håber at den en dag bliver ligeså flot som den på foto 2 :slight_smile:

i går fik jeg et par billeder af en af misserne …så’n da
og i dag et par af en solsort i spabad …

og et par ærgelige …
en solsort havde bygget rede på stangen til min parabol…den blev opdaget, synderen er på fri fod, men har brækket en fjer …ikke faldet af, men brækket, æggene ligger hist og her

15 sting - nu er de endelig væk igen, hooold nu op det gjorde godt at få skidtet ud :slight_smile:

Endelig fik jeg lov til at få høns i kattegården :smiley:
Og så sort/hvidstribede endda :thumbup:
Her er de…Hans og Hønsine :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1283349]Endelig fik jeg lov til at få høns i kattegården :smiley:
Og så sort/hvidstribede endda :thumbup:
Her er de…Hans og Hønsine :D[/QUOTE]

Hvor er de fine - gad vide om æg og kyllinger også er stribede? :høhø::høhø: