Alt andet end kat 2016

//youtu.be/TMZQu9EaRvs

mikkel var på besøg tidligere :slight_smile:

[QUOTE=Tea;1284072]Så fik jeg endelig min kattetattoo. :smiley:
(Se venligst bort fra blodet. :høhø:)
[/QUOTE]

Det ligner voldsomt ellie synes jeg så WOW… Den har samme udtryk som hende i øjnene

Hahah gud ja, det havde jeg slet ikke lagt mærke til. :høhø:

Hvem skulle tro, man sov så godt med ammepude - nu når man er blevet tyk om maven. :tihi:

Jeg er såååå glad for Blåregnen i kattegården:D

Denne uges fotokonkurrence handlede om katte og potteplanter … måske næste uges konkurrence har potteplanter og frøer :kryds:

Vi har fået en ny beboer, nu Rune har forladt skuden et par dage :wink:

Han er godt modtaget - og har fået et par dask af Hugo :høhø:

Så mangler fyren bare et navn!

[QUOTE=Skattekat;1284409]Denne uges fotokonkurrence handlede om katte og potteplanter … måske næste uges konkurrence har potteplanter og frøer :kryds:

[/QUOTE]

Hvis ikke du havde skrevet, der var en frø, tror jeg ikke, jeg havde opdaget den :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1284410]Vi har fået en ny beboer, nu Rune har forladt skuden et par dage :wink:

Han er godt modtaget - og har fået et par dask af Hugo :høhø:

Så mangler fyren bare et navn![/QUOTE]

:lys-ide: Flemming

Det hedder sugemallen allerede… Konen hedder Vivi… Opkaldt efter vores kammerats forældre :wink:

Den har nu fået navnet Neil Floyd :høhø:

[QUOTE=Lykke;1284418]Det hedder sugemallen allerede… Konen hedder Vivi… Opkaldt efter vores kammerats forældre :wink:

Den har nu fået navnet Neil Floyd :høhø:[/QUOTE]

Ja, for Pink ville jo være helt forkert :rock:

Jeg kan godt forstå, du har ventet, til Rune er væk, med at snige dem ind! :uha:

[QUOTE=galath;1284423]Ja, for Pink ville jo være helt forkert :rock:

Jeg kan godt forstå, du har ventet, til Rune er væk, med at snige dem ind! :uha:[/QUOTE]

Det har nu slet ikke noget med det band at gøre :wink:

Lang historie kort, så den opkaldt efter Neil Patrick Harris, og Floyd passede bare godt til en flamingo :stuck_out_tongue:

Og han er da fin, nå! :wink:

Den ene af mine skønne piger, som jeg faktisk havde beholdt. Men alligevel ikke skal bruge i egen avl. Flytter til Sverige, hvor hun skal bruges til udstilling/avl. :love2: Syntes godt nok vi får sendt en del dyr ud over Danmark’s grænse for tiden. :tihi: :hjerte:

[QUOTE=Lykke;1284434]Det har nu slet ikke noget med det band at gøre :wink:

Lang historie kort, så den opkaldt efter Neil Patrick Harris, og Floyd passede bare godt til en flamingo :stuck_out_tongue:

Og han er da fin, nå! ;)[/QUOTE]

Floyd blev foreslået pga. Pink Floyd. :tihi:

Kom forbi med kameraet da en lille reje gik morgentur i et af akvarierne

Jeg spurgte om det var derfor du foreslog det, men det svarede du ikke på :stuck_out_tongue:

Men for mig har Floyd intet med bandet at gøre :slight_smile:

Snegls nye makeover -

Nyt skjold allerede, jeg er forundret over hvor hurtigt det er gået :slight_smile: han var helt skjoldløs på det skadet område

i øjeblikket kan jeg næsten ikke undgå at træde på dem, der er 1000vis i år…

[QUOTE=Jim;1284612]i øjeblikket kan jeg næsten ikke undgå at træde på dem, der er 1000vis i år…[/QUOTE]’

Hvis jeg får jokket på en som er “død” så tager jeg den med hjem og fryser den ned, også har mine skildpadder snegleguf senere på vinteren :slight_smile:
Jeg hader tilgengæld den knasende lyd under min fod.
Men ja, der er vildt mange, over det hele :smiley:

sort sol…3 kg foder pr dag …masser af unger på vingerne