Alt andet end kat 2016

Så er Musse også forårsklar :slight_smile:

…og her er -2.2, havde regnet med at Betsy skulle været en tur på tanken før kl. 10 …meeeeeen

:tihi: Kan vist kun konstatere, at jeg altså MÅ have nogle nye hittekat kurve med hjem. :hjerte: Når vi skal ned og lure til Hittekat udstillingen.

  • Især Alban nægter at sove i andet, og vi har også altid én med når vi er på farten. :høhø:

Alban & Malika

Alban, sover altid i en nullerput i sengen lige ved siden af mig.

Alban, med sin første nullerput. Og her hjemme hos mine forældre.
Vi har altid én med til ham, da han simpelhen elsker dem, og ikke vil putte i andet. :rock:

[QUOTE=Juvena;1281390]:tihi: Kan vist kun konstatere, at jeg altså MÅ have nogle nye hittekat kurve med hjem. :hjerte: Når vi skal ned og lure til Hittekat udstillingen.

  • Især Alban nægter at sove i andet, og vi har også altid én med når vi er på farten. :høhø:

Alban & Malika

Alban, sover altid i en nullerput i sengen lige ved siden af mig.

Alban, med sin første nullerput. Og her hjemme hos mine forældre.
Vi har altid én med til ham, da han simpelhen elsker dem, og ikke vil putte i andet. :rock:[/QUOTE]

Malika :hjerte:

Nu vil jeg altså gerne have lunt vejr…gider ikke den kulde mere…
Skal ud i kattegården og have lavet den om…ikke mere LIME…nu skal den være stribet…og jeg glæder mig…selv den gamle vandpost skal være sort/hvid stribet…altså hvis det snart bliver godt vejr :smiley:

Den Røde Baron

Han har lige skiftet ham = han er bare 110% pang-farve lige nu :smiley:

hvordan har jeg ikke opdaget Elaphe dione snogen før nu? :uha:

Der er vidst en som er glad for sin nye klaksten :smiley:

[QUOTE=Blunky;1281544]Der er vidst en som er glad for sin nye klaksten :smiley:
[/QUOTE]

Er det til at slibe næb på, eller spiser den af den?

Han spiser det :slight_smile:
Det er for at tilføje kalk til kosten, og de elsker det :smiley:
Det er en sepia skal, dvs skellettet fra en blæksprutte, mener jeg det er :slight_smile:

Sig hej til Myrna og Egon Halm… Ved ikke lige hvem der er hvem endnu :smiley: så pt omtales de bare som Myrna og Egon :smiley:

[QUOTE=Blunky;1282061]Sig hej til Myrna og Egon Halm… Ved ikke lige hvem der er hvem endnu :smiley: så pt omtales de bare som Myrna og Egon :smiley:
[/QUOTE]

Har du en meeeeeget stor urtepotte, eller er sneglene stadig normal størrelse? :tihi:

De er pt. Mindre end en alm. have snegl :slight_smile: De er sååå bitte små :smiley:
om 2 års tid begynder de selv at ligge æg til gengæld, når de begynder så kan de ligge omkring 300 pr gang :smiley:
valgte bevidst de mindste jeg kunne få, så der gik lidt tid før jeg bliver overrendt af mini snegle :smiley:

Vi venter på varme så vi snart kan få tomater, agurker, chili o.s.v i det drivhus :slight_smile:

Anton, Alma og Agnes går hygger sig derude :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1282091]Vi venter på varme så vi snart kan få tomater, agurker, chili o.s.v i det drivhus :slight_smile:

Anton, Alma og Agnes går hygger sig derude :D[/QUOTE]

Hvem er hvem :smiley:

På det første foto er det…Alma forrest, Anton i midten og Agnes til sidst :smiley:

De ser ud til at være i god foderstand :smiley:

Ja, de er snart grydeklar :tihi:

Vores to små grækere er vågnet op fra deres første vinterhi (de fylder 3 i år) og er kommet ud i deres have. Her er det Gregersen.

Uh hvor er han lækker :smiley:
Mine kommer ud her i maj indtil det bliver for koldt igen :slight_smile:
Så kommer de ind og overvintre, de er lidt for små til at blive ude hele året :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;1282170]Uh hvor er han lækker :smiley:
Mine kommer ud her i maj indtil det bliver for koldt igen :slight_smile:
Så kommer de ind og overvintre, de er lidt for små til at blive ude hele året :)[/QUOTE]

Ja, de skal ikke blive for kolde, de små. Min mand har sat varme i mistbænken, så det forlænger udeperioden en måneds tid i hver ende. :slight_smile: