Alt (eller i hvert fald meget) mellem himmel og jord

Har samlet et album jeg fylder i, i takt med at jeg kommer igennem alle mine gemmer og finder ting der trænger til nyt hjem.

Albummet ligger på Facebook, men skulle være til at se for alle - også dem der ikke er på FB selv.

[B]Ting til salg[/B]

Ting kan afhentes i Randers, sendes (med få undtagelser) for købers regning eller medbringes på udstillinger jeg deltager i :slight_smile:

:slight_smile:

Jeg vil godt købe de to timere, hvis du vil sende ??

[QUOTE=Tante Tut;1233781]:slight_smile:

Jeg vil godt købe de to timere, hvis du vil sende ??[/QUOTE]

Det vil jeg da, spørgsmålet er om det kan betale sig for dig?

:slight_smile:

Kender du prisen for porto ??

[QUOTE=Tante Tut;1233784]:slight_smile:

Kender du prisen for porto ??[/QUOTE]

Har lige vejet dem - det billigste jeg kan gøre det for er 33 kroner for B-brev :slight_smile:

:slight_smile:

Jamen, det vil jeg da godt give… det haster på ingen måde med at sende dem :wink:

[QUOTE=Tante Tut;1233788]:slight_smile:

Jamen, det vil jeg da godt give… det haster på ingen måde med at sende dem ;)[/QUOTE]

Jamen skal vi så ikke lige udveksle adresse mv. i PB :slight_smile:

:slight_smile:

Jow, sender lige til dig… og tak…

ej overså jeg virkelig en trækat til samlingen ævæv

Jep, den blev solgt på 1 minut max efter jeg havde lagt den i mappen :uha:

Er det tæpper eller to puder i det melerede plys stof?

Det er Devis elskede plysplaid fra Jysk, det er kun tingene foran den der er til salg, havde ikke lige fået flyttet den på rette plads siden Devi ragede den på gulvet for guderne må vide hvilken gang :ups:

ok…for de tæpper bliver der nemlig de feeedeste nullerput senge ud af. Har lige for få øjeblikke siden syet to senge præcis i det stof.

Ja jeg så du havde et par stykker med i Brædstrup også og jeg kan lige forestille mig hvor dejlig sådan en nullerputseng må være at grave sig ned i - det er så dejligt blødt det tæppe :slight_smile:

Jeg har også nogle med til Hedensted:slem:…i brun, meleret og vist nok også elfenben…og en krøyerkuglepude i det elfenbensfarvede plys…den er vildt lækker:pote:

Lyder til vi skal STYRTE hen til dig lørdag morgen!

Jeg hiver lige den her gamle svend op igen da jeg er i gang med en ordentlig grovsortering herhjemme. Der kommer nye ting i albummet løbende.

Kommer du til århus, så vil jeg meget gerne prøve de to par sko

Damesneakers med letvægtssål og masser af bling.
Str 40, aldrig brugt, fik bestilt forkert størrelse.
Kom og prøv dem i Randers SV.
35,- pr. par.

[QUOTE=Jeanette;1306891]Kommer du til århus, så vil jeg meget gerne prøve de to par sko

Damesneakers med letvægtssål og masser af bling.
Str 40, aldrig brugt, fik bestilt forkert størrelse.
Kom og prøv dem i Randers SV.
35,- pr. par.

[/QUOTE]

Jeg forsøger at huske at proppe dem i tasken en af dagene, det må da kunne lykkes når jeg skal afsted både lørdag og søndag :ups: