Altanen i formiddagssol

I går fik vi indhegnet altanen. Den er rammet helt ind i et træskelet, så hegnet går hele vejen op under overboens altan. Hugo er noget af en klatrer og springer, så vi skulle være HELT sikre på, at han ikke kan komme ud!

Drengene fik selvfølgeligt lov til at afprøve det nye udeareal

Hugo tog det hele med høj haleføring

Jack blev helt akrobatisk :tihi:

Kan man mon komme ud?

Nobby fik sig lidt bambus…

Det er bare SÅ spændende!

Hugo kollapsede i solstrålen

Hvad er det for en fugl?

Nobby fortsætter plukningen, mens Hugo lige tester en side mere

Så fin han er :hjerte:

Vi har en smule beskidte katte :høhø:

Kan man mon…?

JA! (Hugo havde allerede været oppe i nettet)

Fine Mufling :hjerte:

Hugo i nettet

Lidt maveopvarmning (og ja, det ER køssepletter :wink: )

De to kan godt sidde pænt og kigge!

Så kom der et træ ud - nu er det endnu bedre at kigge rundt!

Jack skulle også prøve

Så fin en bette størrelse :hjerte:

Dejligt uderum til de fine herre :thumbup:

Dejligt at se de nyder deres nye areal :wehuu: og godt at få lidt ideer skal jo have regnet min altan ind også

Det ser rigtig godt ud :slight_smile: Det skal I og drengene nok komme til at nyde meget, er jeg sikker på :smiley:

Hvor ER de glade alle fire :hjerte:

Åh det er hyggeligt :smiley:

Så fik vi endeligt lavet det sidste på altanen… Vi har ventet på, at svigerforældrene kom forbi i den rigtige bil, og at vi samtidigt fik husken dem på pælen :tihi:

Nu kom der en lang pæl på tværs af altanen, så der er en lidt mere sikker gangbro end rækværket

Hugo er allerede glad for den :smiley:

Louis synes også den er vældig sjov, for der er hale på den :tihi:

Louis fremviser deres nye udkigsliggepost i hjørnet

Nobby holder øje med arbejdet bliver gjort ordentligt

Bagefter var Louis træt…

Meget træt :tihi:

Heldige katte :thumbup: Jeg synes dog der mangler mindst et billede af Muffe :stuck_out_tongue:

Muffe tog ikke imod audiens :wink:

super område til kattene og deres mennesker, der er skønt når muligheden for frisk luft er der. :thumbup:

Og jeres naboer får da en kanon god udsigt og underholdning :høhø:

[QUOTE=Jeanette;1260414]super område til kattene og deres mennesker, der er skønt når muligheden for frisk luft er der. :thumbup:

Og jeres naboer får da en kanon god udsigt og underholdning :høhø:[/QUOTE]

Det er nemlig bare fantastisk, at vi har muligheden :smiley:

Kattene nyder også udstigten :tihi: I går stod både Nobby og Hugo og kiiiiiggede nysgerrigt til den ene side. Måtte da lige se hvad det var - på naboaltanen stod så en stor hund og logrede til dem :tihi:

[QUOTE=Lykke;1260422]Det er nemlig bare fantastisk, at vi har muligheden :smiley:

Kattene nyder også udstigten :tihi: I går stod både Nobby og Hugo og kiiiiiggede nysgerrigt til den ene side. Måtte da lige se hvad det var - på naboaltanen stod så en stor hund og logrede til dem :tihi:[/QUOTE]

Hvor herligt :thumbup:

Dejlige billeder af dine skønne katte :hjerte: Hvor må det være dejligt, at have fået indhegnet sin altan til sine missere og sikke en masse dejlige stunder i allesammen i fremtiden kan få på altanen :slight_smile:
Jeg går selv og drømmer om at få min altan indhegnet til mine 3 banditter, men det bliver nok først til foråret :slight_smile:

[QUOTE=Catcrazy;1261170]Dejlige billeder af dine skønne katte :hjerte: Hvor må det være dejligt, at have fået indhegnet sin altan til sine missere og sikke en masse dejlige stunder i allesammen i fremtiden kan få på altanen :slight_smile:
Jeg går selv og drømmer om at få min altan indhegnet til mine 3 banditter, men det bliver nok først til foråret :)[/QUOTE]

Glæd dig til det :slight_smile: Det er helt fantastisk bare at opleve den glæde de har ved at komme lidt ud.