Altansæsonen 2011 er skudt ind

I dag klokken lidt i 12 blev døren ud til altanen åbnet. Tøserne strøg igennem næsten inden jeg havde sluppet håndtaget, Junior skulle som forventet lige have lidt hjæp - han sad på spisebordet i stuen og gloede ud på os igennem vinduet og vrææææælede. Indtil han fattede at han “bare” skulle gå igennem lejligheden ud til os :tihi:

Men så var han også kvik til at indtage favoritpladsen:

Devi sonderer terrænet imens hun nyder solen:

Der sniffes dybt til både jord og rod i altankasserne:

Devi har fået øje på Niggi i døren til soveværelset:

Og Junior har fået øje på duerne der flyver redemateriale op i birketræet foran stuevinduerne - igen igen:

Onkel og niece:

Ved ikke hvad tøserne har fået øje på her, men det har i hvert fald tiltrukket begges opmærksomhed til fulde:

Og så inhaleres der frisk luft fra revnen mellem skydevinduerne:

Og så skal Niggi også lige tjekke den knastørre jord i altankasserne:

Har lige nu tre bepelsede væsner der flyver ind og ud af altandøren. De er som sædvanligt fuldstændigt ligeglade med at altanen stadig flyder med sække til storskrald, diverse rod, reklamer til genbrug og andet. Bare de kan komme derud og deres pladser til afslapning er til at komme til.

Men jeg går nu ud til dem alligevel og ser om jeg kan gøre lidt mere ved etablissementet. I morgen står der vist en støvsugning/vinduespudsning, tørren støv af på programmet inden noget som helst andet.

Men…altansæsonen er skudt igang - og det er det vigtigste ifølge mine tre kræ :thumbup:

Skønne billeder af smukke katte :slight_smile:

Dejlige billeder, de ser ud til rigtig at nyde “det nye rum” :smiley:

Det er da rigtig lækkert at de igen kan komme derud, for så kan jeg vinke til dem, når jeg går forbi, for at skal handle til arbejdet. :smiley:

Herligt! De nyder bare alle indtrykkene i fulde drag. Og sikken dag det har været at starte sæsonen med. :slight_smile:

Ihhhh ja så er foråret kommet - Det har de da vidst ventet på hva’. :smiley:

Skønne billeder og sikke de da nyder det :wink: