Amatør fotograf lånte Nanna

Jeg har en ven, der øver sig i at tage billeder, og i den forbindelse har han spurgt om han måtte øve med Nanna. Det fik han lov til og her er lidt af resultatet.

Der er mange flere billeder her https://www.facebook.com/media/set/?set=a.291062650994791.50280.173363996097991&type=1

Jeg er simpelthen VILD med dem

Utrolig dejlige billeder! Dem forstår jeg godt du er glad for! :slight_smile:

[QUOTE=Anne Korsbakke;962334]Jeg har en ven, der øver sig i at tage billeder, og i den forbindelse har han spurgt om han måtte øve med Nanna. Det fik han lov til og her er lidt af resultatet.

Der er mange flere billeder her https://www.facebook.com/media/set/?set=a.291062650994791.50280.173363996097991&type=1

Jeg er simpelthen VILD med dem[/QUOTE]

:wehuu: hvor er hun bare DEJLIG :inlove:

Wow… Flot!

Fantastiske billeder af en smuk prinsesse <3

Hvor er han dygtig :thumbup: og hun er jo bare skøn. Men det er jo ikke noget nyt :hjerte::hjerte:

Jamen altså…:hjerte:
Jeg bliver helt blød indeni når jeg ser sådan en lille skat :wehuu:
Superflotte billeder af en smuk lille pige :slight_smile:

Der er godt nok mange søde imellem :wehuu:

Jeg kan godt forså, at du er vild med de billeder :slight_smile:

Og dejlig datter du har fået :hjerte:

Dejlige billeder af en skøn unge !!!

Cats og Conni

Tusind tak alle sammen :smiley:

Han har sagt han snart vil tage billeder af hende igen, så det glæder jeg mig til

:smelter: Hvor er det bare et dejligt billed :hjerte:

Sikke nogen pragtfulde og stemningsfulde billeder… Jeg synes ikke helt du kan tillade dig at kalde fotografen for amatør… :tihi:
De der billeder er proffessionelle! :rock:

Tager fotografen også billeder af katte? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Anne Korsbakke;962561]
Han har sagt han snart vil tage billeder af hende igen, så det glæder jeg mig til[/QUOTE]

Det kan jeg godt forstå :smiley: Det er guld værd senere hen at have så mange flotte billeder, hvor I kan følge hendes udvikling :slight_smile:

Wauw nogle skønne billeder af den lille prinsesse :hjerte:

Og knalddygtig fotograf der har fanget hende så godt :ok:

De er godt nok også gode!!
Dem kan jeg godt forstå du er glad for!!

Flot. Det er dejlige billeder at have… :smiley:

Tak tak.

Julia vi skal jo afholde hobby udstilling sidst på året, og det har jeg spurgt om han vil prøve kræfter med katte. Det vil han meget gerne så det glæder jeg mig til

[QUOTE=Anne Korsbakke;962855]Tak tak.

Julia vi skal jo afholde hobby udstilling sidst på året, og det har jeg spurgt om han vil prøve kræfter med katte. Det vil han meget gerne så det glæder jeg mig til[/QUOTE]

Ej hvor fedt!! :smiley: Så bliver du jo nødt til at slæbe ALLE misserne med og få dem foreviget… (fordi at jeg siger det. G)

Så fik jeg lige et par nye billeder - også Ollé billeder