Amazon com eller uk?

Er der forskel på at købe på Amazon com eller Uk? Nogle af de ting jeg vil købe kan jeg ikke finde på Amazon uk :frowning:

Hvilket godt kattevådfoder kan købes på Amazon? Jeg kan ikke finde nogen af dem som ofte bliver nævnt herinde.

Tak hvis nogen vil hjælpe :slight_smile:

Tror du ikke det er zooplus du skal på for at købe kattemad :slight_smile:

Jeg tror også du skal på Zooplus.de (tysk) zooplus.co.uk (engelsk) eller zooplus.com (intereuropæisk) Forskellen er at priserne kan svinge lidt, og der er forskel på leveringspriser. Og så er den tyske side på - tysk :wink:

Hvis du virkelig tænker på Amazon, er forskellen at .com siden sender fra USA, dvs at levering og told og importmoms kan doble prisen op, hvis du er uheldig. Det koster simpelthen en bondegård. :frowning: Der er også ting de slet ikke sender til Europa, så vidt jeg ved. Amazon.co.uk er engelsk, så der slipper du for yderligere told og moms (EU land)

Jeg er helt eng i at det nok er zoo plus der er vejen frem.

Men nu ved jeg at Amazon også har dagligvarer som der leveres ( i hvert fald i Seattle) måske er det derfor :stuck_out_tongue:

[quote=Dorte Birkedal;485585]Jeg er helt eng i at det nok er zoo plus der er vejen frem.

Men nu ved jeg at Amazon også har dagligvarer som der leveres ( i hvert fald i Seattle) måske er det derfor :p[/quote]
Jah… Amazon.com har også kattemad. Men der er nok ikke meget ide i at få det sendt til DK :stuck_out_tongue: :høhø:
co.uk siden derimod - det kunne jeg finde på, hvis de lige havde det rigtige. Amazon.co.uk sender gratis til DK, hvis man bestiller for over 25 pund. Og det kan man jo hurtigt komme til… :ups:

Tak skal I have. Så glemmer jeg Amazon com igen :ups:

Det var fordi jeg vil købe noget BIO-GROOM Natural Oatmeal Shampoo og det er desværre ikke på den engelske side. :frowning:

[quote=Sylvester;485588]Tak skal I have. Så glemmer jeg Amazon com igen :ups:

Det var fordi jeg vil købe noget BIO-GROOM Natural Oatmeal Shampoo og det er desværre ikke på den engelske side. :frowning:
[/quote]

http://www.pitstopforpets.dk/shop/natural-oatmeal-shampoo-335p.html :ok:

Tusind tak Tina! :yah: