Amidale & Gismo

Forleden aften fik jeg jo også taget lidt billeder af Amidale og Gismo, de skal da også vises frem… :ups:

Gismo var først på pletten! :smiley:

Så fik Amidale endelig lov til at komme op, og jeg fik nogle af dem sammen! :hjerte:

Amidale gad ikke alverden, hun havde åbenbart ventet for længe. :tihi:

:slight_smile: Sikke en skøn billedserie, hvor er de s:hjerte:mukke og dejlige de to.

Fantastiske billeder! :smiley:

Skønne billeder, skønne katte, som altid når du ligger noget op :slight_smile: & så er jeg altså ret vild med Gismos hvide næse :hjerte:

Jeg bukker og takker mange gange. :slight_smile:

Jeg er selv helt skudt i hans hvide blis. :wehuu:

De er simpelthen fantastiske…som altid!!!

Dejlige billeder - og det, hvor de dutter næse, altså… :hjerte:

Jeg er helt vild med næse-dutte-billedet :wehuu:

Kanonflotte billeder du tager :slight_smile:

Jeg ble helt bergatt av Amidale. Så utrolig mye rødt hun har i pelsen,det er så utrolig fint :slight_smile:

Tusinder tak for jeres pæne rosende ord om Katte-Misserne og billederne. :slight_smile:

Dejlige billeder… Jeg synes jeg kan se en del fremskridt rent fototekniskmæssigt (mht motivet) siden sidst :slight_smile:
Gizmo er altså bare sååå fint :inlove:

ALTSÅ!!! Hvorfor skal du osse bo helt der ovre?!

Hvor er de flotte, de billeder (og skønne motiver) Ih jeg ville gerne ha’ dig til at fotografere mine!

Som altid er dine billeder super gode!!!

ÆÆÆlsker billedet hvor de to “kysser” - det er da sødt! :hjerte::hjerte:
Amidale har godt nok en stor flot manke!:ok:

Så gode foto af de de to smukke :slight_smile:

[QUOTE=Eife;880629]Dejlige billeder… Jeg synes jeg kan se en del fremskridt rent fototekniskmæssigt (mht motivet) siden sidst :slight_smile:
Gizmo er altså bare sååå fint :inlove:[/QUOTE]
Tusinde mange tak for roserne. :slight_smile:
Jeg prøvede at få på oprejst/gående denne gang, i stedet for de bare sidder og ligger som de jo desværre så tit gør. :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;880636]ALTSÅ!!! Hvorfor skal du osse bo helt der ovre?!

Hvor er de flotte, de billeder (og skønne motiver) Ih jeg ville gerne ha’ dig til at fotografere mine![/QUOTE]
Jeg tænker stadig ind i mellem på, om jeg kunne finde en billigt lokale for en weekend et sted i Jylland, men det hele bliver jo desværre stadig nok alt for dyrt. :frowning:
Jeg takker mange gange. :slight_smile:

[QUOTE=Apollo;881944]Som altid er dine billeder super gode!!!

ÆÆÆlsker billedet hvor de to “kysser” - det er da sødt! :hjerte::hjerte:
Amidale har godt nok en stor flot manke!:ok:[/QUOTE]
Jeg bukker og takker - Jeg er også rigtig glad for “kysse” billedet… :ups:
Jeg synes også hun bevare den så flot som sommeren, hvor Gismo der i mod ligner en killing når det ikke er vinter, det er SÅ ærgerligt. :frowning:

Tusinde mange tak! :slight_smile: