Amme haves - killinger søges

Nedenstående er sakset fra andet forum med tilladelse

Hej Alle

Vi søger moderløse killinger, eller hvor missemor ikke vil tage sig af sine små – eller hvor der er brug for en aflastning i form af en anden mor

Min hunkat er nu helt ude af narkosen efter kejsersnit i går, og passer sin lille baby uden problemer.
Så hun er klar til at tage 1 eller flere killinger til sig, såfremt der måtte være brug for det derude et sted. Hun har masser af mælk, så det er intet problem.

• hunkatten bor i Lunderskov ved Kolding

Skulle du eller dine venner få brug for hendes hjælp, så ring på 24210080/75554510 – eller email [email protected]

God weekend

Hilsen Heidi

Tlf. 75554510 eller 24210080

PS jeg er ikke på tlf. fra kl. 15.30 til 22 i aften. Men der kan sendes mail til mig døgnet rundt.

PS denne email må gerne videresendes

Kærligtopdræt af den Hellige birma siden 1996
www.conmeo.dk

Flot tilbud :slight_smile:

HEj alle

vi har fået en kammerat til vores lille baby. Ikke en akut sag men simpelthen en generøs opdrætter, som gerne ville låne os 1 eller flere MCObabyer på 10 dage ældre - så idet vi ikke fik nogle plejebørn, har vi istedet for lånt en baby fra en sund og rask missemor…og der gik 7 sekunder så var missemor klar over, at der var en “stakkels” baby, som ikke var blevet vasket i 1 time…få timer efter diede MCOen og på 8 timer tog han 10 gram på…flot gået

I kan se mere om vores plejebarn på www.conmeo.dk

Hilsen Heidi

Sikke et flot tilbud-thumbs

Dejligt at høre,at hun har måtte låne nogle bebser og nusse om.:smiley:

Det lyder rigtig dejligt for jeres lille missebaby, at der er kommet en kammerat og herligt at missemor så gerne adopterer den lille ny :smiley: