Amme søges på Sjælland

3 nyfødte killinger hvis mor er væk mangler en amme

Finder kan kontaktes på tlf. 23 35 73 09

Killingerne er fundet i et udhus tidligere på dagen , navlestreng og moderkage sad stadig fast på dem, men deres mor er ikke set.

Tusind tak, Bente. Her er lidt mere info.

Til aften har vi fundet tre små mislinger, meget nye for de to havde en indtørret navlestreng med en halvtør moderkage siddende stadigvæk. De var så desperate at de selv søgte ud i det fri, den ene formåede at komme en meter væk fra brændeskuret med moderkagen hængende.

Mormis er en vildkat, som vores genboer i ældreboligerne fodrer, og hun bor i vores brændeskur. Hun er helt sikkert kommet til skade eller er helt væk, for hun ville aldrig efterlade de små.

De ligger lige nu mætte og varme i vores brygges, men vi kan og vil ikke tage dem ind, vi har kuld nu og et mere på vej. De er meget livlige og sutter lystigt selv, og viser i den grad viljen til livet.

Kontakt mig på [email protected] eller på tlf. 2335 7339, hvis du kan hjælpe, og det uanset tidspunkt.

:kryds::kryds::kryds: Håber at i finder nogen der er parat til at tage dem.

Så er jeg hjemme igen efter en “lille” køretur til Sakskøbing. Missemor tog straks de tre drenge til sig, og de fik alle lidt at spise, mindstemanden fik dog lidt erstatning for sulten var større end tålmodigheden.

De er helt sikkert i de bedste hænder hos June Nu kan vi kun vente og se om der er sket nogen skader på dem, de har jo ligget et stykke tid før jeg opdagede dem og det uden at få mælk. Men de virkede ivrige og friske nok, så vi må se. Chancen skulle de nu have, for når sådanne små størrelser vrikker tilfredse med ørerne når de får flaske, så har jeg ikke hjerte til at køre dem til dyrlægen. Hvilket jeg også blev bekræftet i, da de erobrede mælkebaren og masede på med halerne lige i vejret. De har i al fald fået en chance som mange ikke får…

Stor tak til jer, June. De får det som blommen i et æg hos jer og Tiki :ok:

Super…ja, med den livsgnist bør ethvert individ have en chance.
Håber de bliver store og fine mislinger.:ok: