Ammemor og/eller hittekillinger

Hej
Jeg leder med lys og lygte efter en ammemor og killinger i Jylland. Jeg har en dejlig killing som jeg håndfodrer, da han har mistet sin mor. Hun var syg og måttet aflives. Killingen fejler ingenting. :slight_smile:

Han tager rigtig fint på, men begynder at savne selskab rigtig meget. Han er født d. 11/6 -2011.

er der nogen derude der har lignende udfordring.

Venligst
Di

Hej

Har du prøvet at kontakte hittekilling.dk? :slight_smile:

Har du andre katte? Hvis ikke er det super vigtigt du får en anden kat i huset meget snart, så killingen kan lære kattesprog. Måske kunne en tidligere avlshunkat være et godt bud.

Hej Eva
Ja. desværre er der alt optaget hos dem nu. :frowning:

Hej Vivi
Jeg har 2 voksne katte i huset, så jeg håber det vil hjælpe den lille. Men de vil ikke snakke med ham endnu. Håber det bliver bedre :slight_smile:

Mener der var en der ledte efter en killing til sin singleton men husker ikke helt hvem det var - prøver lige at kigge i tidligere indlæg :slight_smile:

Edit: Denne tråd http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?31059-HITTEKILLINGER-S�GES!&highlight=amme

Edit edit: Det er så ikke i Jylland

Måske misforstår jeg dig: Leder du efter enten en ammemor eller et par killinger?

Når du alligevel håndfodrer, kunne du nemlig i stedet for søge efter en eller to jævnaldrende “søskende” til ham?
Dine voksne katte skal nok med tiden lære dem at begå sig på kattemanér.
Det sker desværre tit for tiden, at både dyrlægerne og dyreorganisationer får killinger på den alder ind til aflivning.
Du kunne jo henvende dig nogle af stederne og på den måde give en killing chancen for et godt liv.

Hej Mega

Det er da fuldstændig rigtig, du har ret. Ja jeg ledte lidt efter begge dele, men han tager egentlig ganske glimrende sutteflasken. Deri er der ingen problemer. Men jo han savner selskab, og måske det kunne være en ide’ at finde en legekammerat til ham. Jeg må prøve at kontakte dyrlægerne i Randers og se om de vil hjælpe mig. Tusind tak for hjælpen og fif. :slight_smile: Modtager gerne flere. Jeg håber på at mine voksne katte kan lære ham noget, når han bliver gammel nok til at lege med dem. :wink:

Venligst Diana

Diana - Også selvom de ikke gider ham så voldsomt meget, så lærer han også noget om kattesprog i deres evt. afvisning :slight_smile:

Hej Eva.

nå ja, det er nok rigtigt nok. jeg må væbne mig med tålmodighed. Han er meget aktiv nu, og det er jo skønt at se.
Diana