Ammemor søges viborg skive

Vi står med fire killinger ca tre uger og søger ammemor. 30660283 læg besked og nummer kender du en hunkat.

YES! jeg fik missemor til at tage dem !

Sikke en dag! Det var virkelig op over! De støttefodres, for hun er så slidt af kuld på kuld på kuld (og kun ca to år :frowning: ) at hun næsten ingen mælk har. Hun får killingefoder fra RC - og har fået det i tre uger af naboen, som også har taget hele familien ind nu og holder missemor inde indtil hun steriliseres på vores regning og mærkes - og så bliver hun naboens kat!

Er der nogle, der har fif til, hvad vi kan gøre for at hjælpe hende yderligere? Kan vi kickstarte mælken mere?

Ejeren er total ligeglad i øvrigt. FJOLS! Se det foto - det ligner en killing med killinger! De får et besøg kan I tro, når vi har ro på det her!

Det er hunkattens tredje kuld. Hun stoppede med at amme nummer to kuld for en måneds tid til to siden. Hun er nok tømt og øm? Kan vi gøre mere for missemor? Så hun bliver hos dem - om ikke andet bare indtil de kan spise?

Jeg HAR sagt at halsbånd skal af og neglelak på :slight_smile: Det kommer der, når de er mættet.

Mit bud er, at hun har forladt dem fordi hun er stresset. Kuld på kuld på kuld. Folk skulle skamme sig. Naboen fortjener en medalje!

Evt en rå æggeblomme til at kvikke mormis lidt op :slight_smile:

Og rigtig godt at I hjælper hinanden.

Mine katte har altid fået tilbudt en æggeblomme rørt med rigeligt fløde lige efter fødselen men mon ikke det kunne hjælpe en “udpint” 3. gangs mor selv nogle dage efter" Uhhhh det gør så ondt, at høre hvordan nogle behandler deres katte :ked: Dejligt med naboer med hjertet på rette plads :thumbup: Cats og Conni Og så trænger hun notil kilingemad tilhun igen er OK

Naboen har heldigvis set det komme og givet killingemad i næsten tre uger! Den nabo er guld værd!

Jeg skriver straks det med æggeblomme og eventuel fløde. Hvad siger erfaringerne? Når hun først har været gået i nogle døgn og nu gik retur bliver hun der så, hvis der er ro?

Kan vi gøre noget for hendes dievorter? De MÅ være slidte…

Jeg ved INTET om p-piller - må hun få det, imens de dier?

Og så ville jeg tilbyde en god klat oksefars, med høj fedt procent. Det har mine piger elsket. Hun må gerne få p-piller nu og gør endelig det da hun ellers risikere at gå i løb og nu hun er stresset så er der ingen grund til extra stress faktor. Måske en ormekur også ville være sagen

Hun er gået helt fra dem, så vi har fundet en pleje ammemor. Så kan missemor som nu hedder Sophia blive steriliseret og mærket i naboens navn. Hun har ingen mælk heller

Ny missemor har taget de nye børn til sig. Og både ammemor og missemor (der så ikke længere er kissemor) får modermælkserstatning. Ammemor fordi hun nu skal brødføde så mange mislinger og misemor fordi hendes kondition skal op at stå igen så vi kan få hende neutraliseret om nogle uger

Åh det var dejligt nyt Brita om ammemor - har sådan bidt negle hele dagen. Det var den bedste løsning for alle dyrene i dette.