Ana Banana by Felicious

Så er billederne fra Susanne kommet :juhu:

Først en hjerterkat :hjerte:

En legesyg killing :cool:

Vil gerne være voksen noget af tiden :smiley:

Men er alligevel helst på vej et andet sted hen :høhø:

Super gode billeder af en smuk smuk pige misser. :smiley:

hold da op nogle fantastisk billeder! :smiley:

Super skønne billeder af Smukke Ana Banana :hjerte:
Susanne har da forstået at aflæse hende super godt :wink:

Intet mindre end fantastiske billeder - er især vild med hjertebilledet, sikke symetri :hjerte:

Helt enig :thumbup:

Samtidig brænder hendes øjne også rigtig flot igennem :hjerte:

Sikke en smuk kat og nogle helt fantastiske billeder med en flot baggrund, der virkelig fremhæver katten.
Jeg er vild med det første billede, som IMO er en lidt atypisk måde/stilling at fotografere katte i, men her VIRKER det bare :ok:
P**** godt set af Susanne og ikke mindst godt “skudt”

Tillykke med de flotte billeder.

Som sædvanlig fantastiske billeder fra Susanne :ok:

Jeg må tilslutte mig koret: Det første billed er intet mindre end perfekt!!!

SKØNNE billeder!! :thumbup:

De er super flotte og missen, ja hun er ski da heller ikke så værst endda :wehuu:

/Mette

Hvor er de fine - og hvor er hun blevet stor!!! :inlove:

Flotte billeder af en flot mis :hjerte:

smukke smukke misser og rigtig gode billeder!

Jeg tror altså snart, at du skal investere i en meget stor hængelås, som kan hænge på et udstillingsbur. Jeg er meget, meget sikker på, at der en eller anden dag, er én (og det er selvfølgelig ikke mig selv :ups:), der hapser/stjæler hende.

Lækre billeder, der bare fanger hende så godt. :inlove:

Super skønne billeder , det første billede er jeg da helt vild med :slight_smile:

Utroligt flotte billeder, og som de andre er jeg enig i at nummer ét er bare… :thumbup:

[QUOTE=Maibrit;623028]Jeg tror altså snart, at du skal investere i en meget stor hængelås, som kan hænge på et udstillingsbur. Jeg er meget, meget sikker på, at der en eller anden dag, er én (og det er selvfølgelig ikke mig selv :ups:), der hapser/stjæler hende.

Lækre billeder, der bare fanger hende så godt. :inlove:[/QUOTE]

Ja Abasi :høhø:

Virkelig gode billeder af den smukke pige. :wehuu:

Virkeligt gode billeder, der fremhæver at Ana:hjerte: er en helt speciel kat. :slight_smile:

Super flotte billeder af en skøn kat! :hjerte: - (men så blev det samtidig lige afsløret, at hendes mor har glemt at nippe tufser … :tihi:)

Smukke misse pige :hjerte: