Ana Bananas første udstilling

Som man allerede har kunnet læse i resultattråden er jeg superstolt over min lille hjemmelavede pige og hvordan hun tacklede hele udstillingsræset i går :hjerte::hjerte::hjerte:

Hrönn fik overdraget mit kamera, da hun var til bedømmelse, så det kom der lidt billeder ud af :slight_smile: At jeg så ser ud til at være gravid i 6. måned, er en anden sag…

De to kusiner venter på at komme til dommer:

BIV:

På charmerundtur i hallen:

Til nominering:

Og til sidst blev der slappet af i buret:

Hun fik lov at ligge på puden, mens buret - og de fleste andre bure omkring hende - blev pakket sammen og også det postyr tog hun med ophøjet ro og kiggede blot nysgerrigt på verden, som den foldede sig ud for hendes øjne :hjerte::hjerte:

En lang dag for en meget dygtig lille pige :inlove:

Tak til Maybritt S for et par af billederne :ok:

Hvor er hun smuk og dejlig - kan godt forstå, at du er pavestolt af hende :ok:

Jeg har ikke fået læst resultaterne - hvordan gik det i bedømmelsen ?

Forhåbentlig godt :kryds:

[QUOTE=Eva;577757]Jeg har ikke fået læst resultaterne - hvordan gik det i bedømmelsen ?

Forhåbentlig godt :kryds:[/QUOTE]

Hun fik en meget fin bedømmelse og ros for nogle ting, der for mig er vigtige, så det blev til et EX1. Hun blev udtaget til nominering, men tabte den til en sphynx på pelskvalitet (hun har babypels).

Skøn billede serie af ana´s første udstilling :slight_smile:

Men det skulle forbydes at sætte sådan i et billede ind på et forum :uha:
Hvor er hun da bare mega cute :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hun var bare SÅ cool og hvis ikke du havde taget hende udaf buret og sat hende transporttasken, havde jeg nok pakket hende ned i udstillingskufferten, sammen med bursættet :tihi:
Hvis der kommer noget brugbart udaf din mave, så skal det vel osse udstilles … ? :cool:

Tillykke med hende. Hun er både en dygtig misser og så fin, så fin. :hjerte:

Det ville da give et helt nyt perspektiv til udtrykket “bær-selv-udstilling” :tihi:

åårhh :wehuu: Ana er bare - ja… GUDESMUK! :wehuu:

Hvor er hun altså bare smuk! Nu ved jeg ikke om det er et dumt spørgsmål, men hvad farve er hun egentlig? :slight_smile:

Det er bestemt ikke et dumt spørgsmål :slight_smile: Hun er lilla.

Nåårh, hvor er hun bare dejlig.

Jeg kan da godt forstå, hun blev træt ovenpå al postyret.
.

Hun er altså bare noget så fin!

Hvem i himmelens navn ser dig og din mave. Havde du ikke skrevet det, havde jeg ikke.
Jeg havde kun øjne for den smukke misling. NUI hun er fin. Godt jeg nåede at køsse på hende

…glemte
Jeg har ikke børstet tænder siden. Det er som med piopstjerner etc man vasker sig ikke efter de har rørt èn, eller andet lign.
Her vil jeg aldrig børste tænder mere efter jeg køssese på Ana banana

Åhh hun er så nuttet og dejlig!:inlove:
Så hende jo også live igår, den dejlige tøs :smiley:

Årh, en smuk missepige! :wehuu:

Hvor er I dejlige - begge to …

Hold da helt op. :uha: Jeg er helt forgabt i din kat! Har tidligere kun haft øjne for langhårs katte men… :hjerte: Ana er simpelthen intet mindre end gudeskøn. Tror vist jeg bliver nødt til at melde mig ind i burmeser-fanklubben. Sådan én må jeg også have en gang. Hvis hun er lige så sød, sjov og kærlig som hun er skøn at se på må det i hvert fald være en fantastisk kat du har dig der! Tillykke med resultaterne. :smiley:

Skønne misling :hjerte:
Dejligt hun tog det hele så fint på sin første udstilling :thumbup:

Jeg er bare helt vild med den farve du har pyntet buret i til den farve katten har - så flot!

Tillykke med hendes debut. Jeg spår hende en flot udstillingskarriere.

Teresa