Ana har også fået Petfun

Når nu alle de andre misser praler med deres nye Petfun-ting vil Ana da også lige have lov til at vise sin tidlige fødselsdagsgave :smiley:

Den var hurtig at sætte op, så den kom op allerede i aftes og der gik ikke 5 minutter, før den var indtaget :rock::rock:

Hvor er den fin. :slight_smile:
Den kiggede vi også på…men man kan jo ikke få det hele :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;744701]Hvor er den fin. :slight_smile:
Den kiggede vi også på…men man kan jo ikke få det hele :tihi:[/QUOTE]

Jeg kender nogen, der er døv på det øre :wink:

Hvor er den fin! :thumbup:

Det gør jeg også :tihi:

Er den bare spændt fast på vindueskarmen? Det er da smart. Jeg håber, jeg snart skal på en udstilling, hvor Pet Fun kommer :ups:

Hvor er den fin, men endnu pænere med Ana i den…:hjerte:

Ja, der er dels pladen og dels et smalt bræt nedenunder, der så spændes op mod dels vinduespladen og dels sengens plade. Den er 100% stabil, når man spænder den rigtigt op :slight_smile:

Linselusens mor takker for roserne :smiley:

IH nogle heldige mis, sådan at få så meget…men de har med garanti fortjent det hele

Den er godt nok også smart :ok:

Ja, jeg har haft kig på den et stykke tid og da jeg så opdagede, at den var ca. 100 kroner billigere igår end Zooplus’ normalpris, kunne jeg ikke lade den være :slight_smile:

Sidder den der pude/seng fast på pladen eller ligger den der bare? For hvis den bare ligger der så ved jeg der ville gå 5 minutter før den var skøjtet på gulvet… og det er ellers rigtig smart at den kan spændes på vindueskarmen på den måde!

Jeg gætter på, at puden sidder med velcro ligesom dem, der er ovenpå kradsetønderne?

Og det er en rigtig god plads dér lige ved vinduet. - og over en radiator :smiley:

Finn gætter rigtigt :slight_smile: Og ja, i stedet for at ligge ret umageligt på toppen af radiatoren, ligger Ana nu i sin bløde seng og får næsten den samme varme som før :thumbup:

Og det bundmateriale, som sengene er lavet af, hænger helt usandsynlig godt fast i velcro. Det suger sig nærmest fast, så der skal lægges lidt vilje i, når man skal rive sådan en seng af igen. Så jeg tror roligt, du kan udsætte selv dine kat. IV for den :høhø:

Tillykke! Den er rigtig fin! :slight_smile: