Sander synes stadig ikke, at hormonbefængte hunkønsvæsener er særligt sjove at bo sammen med - faktisk er de ret farlige Så det er jo ikke optimalt for ham at bo i et opdræt og jeg havde derfor besluttet mig for, at han ville have bedst af at flytte i et kastrathjem og da Camilla måtte erkende, at Ana jo nok egentlig savnede nogle ting, som en burmeser ville kunne give hende, var det oplagt at forsøge at lade ham flytte til Fyn
Først hovedpersonen hjemme på hans egen terrasse
Jeg kendte jo omstændighederne, der gjorde, at Ana måtte flytte tilbage i januar, men vidste også, at de to havde været bedste venner forud for den periode, jeg kalder “tredje verdenskrig”, så hele sammenføringen ville efter min mening stå og falde med, om tredje verdenskrig var glemt eller om der stadig var noget uafklaret dér.
En test med Ana i en transporttaske og Sander løs (hun var trods alt på hjemmebane) viste, at der var visse uafklarede issues og hun blev sendt i haven sammen med de andre katte, mens Sander fik lov til at undersøge stuen og computerrummet.
Ana i sin nye have
Hendes nye kæreste, Yankie, som godt kunne have lidt mindre pels, så hun slap for at få det i munden hele tiden
Faxe syntes, det var en fantastisk idé at sætte en transporttaske ud i haven
Og sidst, men ikke mindst, husets anden pige, Cognac
En yderligere test inden jeg skulle hjem afgjorde, at Sander ikke skulle blive og hele vejen hjem til Hrönn blev jeg underholdt af hans historier om den meget anderledes dag, han havde haft.
Da han endelig kom hjem, blev han modtaget som en helt og sov hele natten sammen med sin bedste kæreste, Fanny og nu overvejes situationen endnu engang.