Ana og hendes nye venner

Sander synes stadig ikke, at hormonbefængte hunkønsvæsener er særligt sjove at bo sammen med - faktisk er de ret farlige :frowning: Så det er jo ikke optimalt for ham at bo i et opdræt og jeg havde derfor besluttet mig for, at han ville have bedst af at flytte i et kastrathjem og da Camilla måtte erkende, at Ana jo nok egentlig savnede nogle ting, som en burmeser ville kunne give hende, var det oplagt at forsøge at lade ham flytte til Fyn :slight_smile:

Først hovedpersonen hjemme på hans egen terrasse :slight_smile:

Jeg kendte jo omstændighederne, der gjorde, at Ana måtte flytte tilbage i januar, men vidste også, at de to havde været bedste venner forud for den periode, jeg kalder “tredje verdenskrig”, så hele sammenføringen ville efter min mening stå og falde med, om tredje verdenskrig var glemt eller om der stadig var noget uafklaret dér.

En test med Ana i en transporttaske og Sander løs (hun var trods alt på hjemmebane) viste, at der var visse uafklarede issues og hun blev sendt i haven sammen med de andre katte, mens Sander fik lov til at undersøge stuen og computerrummet.

Ana i sin nye have

Hendes nye kæreste, Yankie, som godt kunne have lidt mindre pels, så hun slap for at få det i munden hele tiden :wink:

Faxe syntes, det var en fantastisk idé at sætte en transporttaske ud i haven :hjerte:

Og sidst, men ikke mindst, husets anden pige, Cognac :slight_smile:

En yderligere test inden jeg skulle hjem afgjorde, at Sander ikke skulle blive og hele vejen hjem til Hrönn blev jeg underholdt af hans historier om den meget anderledes dag, han havde haft.

Da han endelig kom hjem, blev han modtaget som en helt og sov hele natten sammen med sin bedste kæreste, Fanny :hjerte: og nu overvejes situationen endnu engang.

Skønne billeder :slight_smile: håber du finder en holdbar løsning for den smukke dreng :slight_smile:

Øv, det er ikke sjovt, når de ikke trives :frowning:

En skam, at det ikke lykkedes. Det kunne have været godt, hvis Ana kunne have fået sin onkel Sander tilbage.

Ja det var rigtigt trist det ikke gik, men det ville Ana simpelthen ikke acceptere :frowning:

Dejlige billeder du har fået taget af dem :smiley: (Men det ER jo også nogle skønne motiver :hjerte: )

Hvor lang tid kan katte egentlig huske? Kunne man forestille sig at det måske gik bedre hvis det først blev om et ½ år? Ikke at jeg siger I skal vente et ½ år, men i forhold til hvor godt katte husker sådanne overensstemmelser…

Synd, det ikke gik, men så er det afprøvet. Nogle fine billeder kom der i hvert fald ud af turen. :slight_smile:

Og Sander fik da én på opleveren - og sikkert også noget at tænke over bagefter. :wink:

Det er meget forskelligt og jeg er sikker på, at mange ville have forsvoret, at hun kunne huske 5 måneder tilbage. Men hvis man sammenligner hendes reaktion, da hun superstresset og nysteriliseret blev sat ind i Camillas og Oles flok med hendes reaktion på Sander i lørdags, bør man ikke være i tvivl om, at han var direkte farlig for hende og de havde bare været nogle grimme hippier.

Forsøget bliver under ingen omstændigheder gentaget på et senere tidspunkt. Det ville have været en god løsning for alle parter, men jeg eksperimenterer ikke med dyr på den måde :slight_smile:

Ja, er du vimmer - han var også en tur forbi Hrönn på vej hjem. Der kom han dog ikke længere end til køkkenet, men han kunne godt høre, der var noget spændende på den anden side af døren :slight_smile: Han sov også meget længe næste morgen, så der har været meget at tale med Fanny om i løbet af natten :wink:

[QUOTE=Vipstøsen;1078825]Hvor lang tid kan katte egentlig huske? Kunne man forestille sig at det måske gik bedre hvis det først blev om et ½ år? Ikke at jeg siger I skal vente et ½ år, men i forhold til hvor godt katte husker sådanne overensstemmelser…[/QUOTE]:

Jeg ved ikke hvor længe katte husker “dårlige episoder” , men Mulle der måtte omplaceres p.g.a. “bank af mine andre katte” genså jeg efter 2år, hvor hun ikke veg fra min side under hele besøget, Jeg var ikke i tvivl om, at hun stadig elskede mig!:hjerte:
Cats og Conni

[QUOTE=Temple Bar;1078872]Det er meget forskelligt og jeg er sikker på, at mange ville have forsvoret, at hun kunne huske 5 måneder tilbage. Men hvis man sammenligner hendes reaktion, da hun superstresset og nysteriliseret blev sat ind i Camillas og Oles flok med hendes reaktion på Sander i lørdags, bør man ikke være i tvivl om, at han var direkte farlig for hende og de havde bare været nogle grimme hippier.

Forsøget bliver under ingen omstændigheder gentaget på et senere tidspunkt. Det ville have været en god løsning for alle parter, men jeg eksperimenterer ikke med dyr på den måde :)[/QUOTE]

[QUOTE=conninissen;1078927]:

Jeg ved ikke hvor længe katte husker “dårlige episoder” , men Mulle der måtte omplaceres p.g.a. “bank af mine andre katte” genså jeg efter 2år, hvor hun ikke veg fra min side under hele besøget, Jeg var ikke i tvivl om, at hun stadig elskede mig!:hjerte:
Cats og Conni[/QUOTE]

Begge jeres oplevelser viser jo begge at de husker ganske godt :slight_smile: