Anabell nyder solen

Så fik jeg taget mig sammen til at lære kameraet lidt bedre at kende, og det er der faktisk kommet rimelig gode billeder ud af. :slight_smile:
Og det er svært at vælge så i må finde jer i at der en HEL MASSE :tihi:

Hvor er hun sød :wehuu::wehuu:

Jeg kan godt forstå, hun nyder livet - hvem der bare kunne dovne i en solstråle hver dag :yah:

Åhhhh hun er dejlig :iloveyou:

Suuuk der er en lille prinsesse, der forstår at nyde livet.:wehuu::wehuu::wehuu:
Knus Elin

Tusind tak Kia for de dejlige billeder.

Kan man være smukkere :yatta: :hjerte: :rundtosset::stjerner::hjertehop::heya::guitar:

Tak skal i have, hvis bare man kunne se hendes personlighed her igennem, for hun er lige så smuk i sindet som i det ydre. :inlove:

Flyt til Ulstrup - så kommer ørene ned på plads:-) De ser ihvertfald ud til at sidde lavere:-) til gengæld har hun så tabt farve - det er modlyset der gør det:-)

Hun er bare super dejlig og ser ud til at udvikle sig i den rigtige retning:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;344772]Flyt til Ulstrup - så kommer ørene ned på plads:-) De ser ihvertfald ud til at sidde lavere:-) til gengæld har hun så tabt farve - det er modlyset der gør det:-)

Hun er bare super dejlig og ser ud til at udvikle sig i den rigtige retning:-)[/quote]

Ja det hjælper på ørene når hun går rundt med 5kgs blylodder 4 timer om dagen :høhø: Ha ha det var bare en spøg for dem som skulle tvivle. :stuck_out_tongue:

Jeg glæder mig ihvertfald til at få hende med på udstilling om 3 mdr tid, så dyrlægen må øve sig i at tage blodprøve på benet uden at skulle barbere.

Gør området vådt, så er det nemt at skille hårene inden nålen kommer. Det siger du bare til dyrlægen:-)

Det skal jeg sige til ham. Han plejer altid at tage prøverne på halsen, så hvis man kigger efter så kan man godt se hun er barberet der. Men han kunne ikke få noget der på hende, så sagde jeg bare lige til ham at Lis´ dyrlæge plejer at gøre det på benene, og så lykkedes det at få noget blod. :thumbup:

Hvor hun dog nyder solens stråler, og hvor er hun fin:hjerte:

hun er deeeeeeeeeeeeeeeejlig er hun :slight_smile: