Anabell og Figaro

Her er lige lidt billeder af mine 2 skønne kræ, jeg bliver bare mere og mere forelsket i dem. Fogaro er meget nemmere at tage billeder af, for han tager tingene med ro, hvorimod Anabell ser alt i flyvende fart. :tihi:

Anabell

Figaro, ikke specielt skarpt, men meget sjovt

Anabell, har fået øje på en sød lille 4-motors (brumbasse)

Figaro

Figaro, der ser ud til at spise med pinde :tihi:

Figaro

Anabell på stammevandring

Figaro

Figaro og Anabell på deres første tur i haven, Figaro var 45 min om at tage sig sammen til at komme ud af vinduet, så Anabell var tit oppe for at lokke ham.

Anabell som har duftet et eller andet, sådan gik hun rundt med åben mund i 1 minuts tid.

Så skal man lige vaske og nusse, da man er kommet ind

:wehuu:

de er skønne Kia!!!

Sikke nogle smukke misser du har :hjerte:

Skønne katte - og sikke en kærlighed der lyser ud af de sidste to billeder :wehuu:

Tak skal i have. :slight_smile:

Dejlige billeder - og skønt at se: vi to er venner:-)

Skønne billeder :wehuu:

Ej, hvor er de dejlige det lille kærestepar!

Hvor må det abre have været sjovt at se dem komme ud første gang, det ville jeg ihvertfald gerne have set!

Tusind tak for nogle vidunderlige billeder.

Du godeste…hvor er de smukke. :wehuu: :wehuu:
Hvor har du fisket ham Figaro…hva…hva…

[quote=Mona Jensen;375640]Tusind tak for nogle vidunderlige billeder.

Du godeste…hvor er de smukke. :wehuu: :wehuu:
Hvor har du fisket ham Figaro…hva…hva…[/quote]

Han er fisket op på Fyn, nærmere bestemt hos Hanne Bejskjær, super sød og hjælpsom dame. http://www.bejskjaer.dk/

Det godt nok nogle flotte billeder, Og nogle smukke katte:wehuu:

Skønne katte :inlove:

Du godeste for nogle små lækkermåse! :besvimer:

Hvor SER hun altså sjov ud med vidt åben mund og det hele :tihi: Jeg har hørt om at fleme, men det der er næsten komisk :stuck_out_tongue:

Hvor er de altså smukke og dejlige! Hvor jeg dog misunder dig din have :savle:

Ja abyen har altså mit hjerte og det var da 2 styks umanerligt lækre individer af arten :hjerte:

Tak for kigget sødeste kia :slight_smile: :tak:

:hjerte: Hvor er de smukke og bare så dejlige
Sikke nogen skønne billeder

Tusind tak skal i have.

Gry, jeg er også vildt lykkelig for at jeg kan tilbyde dem at komme ud og opleve nogle ting på en sikker måde. Det bliver endnu bedre snart, for det varer ikke længe før vi er færdige med at udvide fra 60kvm - 300kvm. :rock: