Anabell

I dag har Anabell været meget urolig, hun har ikke ligget særlig længe af gangen de forskellige steder. Så jeg tog hende med i soveværelset og brugte lidt tid sammen med hende, hun ville meget gerne have at jeg holdt en hånd på hendes mave, så hun satte kløerne på forpoterne på min hånd og trak den derned. Og så lå vi ellers sådan mens hun spandt som en sindsyg.

Måske dette bliver en af de sidste billeder af hendes brede mås.

Og så har jeg lige tørret lidt væk fra hendes skedeåbning. Det lugter ikke, så går ud fra at det er blod.

Det er spændende, om det bliver i dag :slight_smile:

Spændende :slight_smile:
Hvad dag er hun på?

Iiih, hvor spændene…

Hun er på dag 63 :slight_smile:

Ja nemlig, måske snyder hun mig, så jeg går glip af julebanko i studiekredsen for nada. :høhø:

Jeg synes som regel de føder et døgns tid efter de bliver urolige på den måde du beskriver :slight_smile:

Okay, måske jeg skulle satse på julebankoen så, jeg har jo “kun” ½time hjem.

Hvis Brian er hjemme og kan se til hende, ville jeg tage afsted :slight_smile:

Iiihh hvor er det spændende :slight_smile: og sikke et bredt bagparti:tihi::tihi:

Jeg havde for 10 dage siden en førstegangsfødende, som nåede at blive urolig, få veer, og føde 2 killinger incl moderkager alt incl på KUN ½ TIME fra start til slut…så pas hellere på ikke at løbe for langt væk :høhø:

næh hvor dejligt. Krydser for en nem fødsel og dejlige killinger indenfor nær fremtid.

:argh: Det var ikke lige det du skulle sige, så tør jeg jo ikke tage afsted. Men tillykke med de små alligevel :tihi:

Jeg har prøvet det samme som Camille flere gange, så jeg ville ikke turde køre afsted.
Fra Pepita viste tegn til to (desværre døde) mislinger var født gik der heller ikke meget mere end en halv time og da Mandalay (også første gang) fødte så jeg hun skulle føde, bar hende op i kravlegården og der gik IKKE 5 minutter så var første misling født.

Jeg ville nu heller ikke lade hende alene - skrev også, at jeg ville gøre det, såfremt Brian er hjemme hos hende :slight_smile:
For naturligvis sker det somme tider, at det går hurtigere - synes bare ikke det er “normalt”.

[quote=Vivi_Fletcher;503056]Jeg ville nu heller ikke lade hende alene - skrev også, at jeg ville gøre det, såfremt Brian er hjemme hos hende :slight_smile:
For naturligvis sker det somme tider, at det går hurtigere - synes bare ikke det er “normalt”.[/quote]

Har godt hørt at abyer kan “trække den lidt”, altså at de ikke er maraton-fødere.

Og jo Brian er hjemme, men om han falder i søvn på sofaen, da han har været oppe siden kl.3 det vil jeg ikke vædde om, for det sker tit. :høhø:

Lige nu virker hun heller ikke som hun har gjort hele dagen. Hun har nemlig lagt sig til at sove øverst i træet, og der har hun ligget den sidste time.

Jeg :kryds::kryds: for, at det hele går godt og at du er hjemme til at se det.

Glæder mig til updates :heya:

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Held og lykke med Annabell - hvorfor løwe chancen for at vinde en and eller 1/2 gris - når du kan vinde at se en kattefødsel ??

:høhø: :kryds: :hjerte:

Årh hvor er det bare spændene :slight_smile:

Glæder mig til at se babybilleder :hjerte:

:thumbup: det bliver så spændende. Held og lykke med den forestående fødsel.
Jeg glæder mig til at høre/se resultatet :slight_smile: