Anas nye kæreste

Hvad kun de færreste her ved, så flyttede Ana hjemmefra for knap 3 uger siden efter 3 meget turbulente uger i Casa Temple Bar :ked: Jeg blev nødt til at tage en hurtig beslutning, for situationen var spidset så meget til, at den eneste upåvirkede kat i huset var Galliano.

I første omgang kom hun ind til min nabo et par dage og efter en intens udveksling af beskeder blev det besluttet, at hun skulle flytte til Jylland, så Hrönn og jeg kørte til Sønderjylland om onsdagen og installerede hende med legetøj (inkl. den ombetrukne banan) og en laaaang liste af instrukser og formaninger :wink:

Jeg har løbende fået opdateringer og den nye ejer og jeg er nu enige om at kalde det en succes :ok:

Det kan garanteret blive bedre endnu, men hun har to drenge legekammerater, en hunkat der hvæser af hende nogle gange og én ældre hankat, der for det meste ignorerer hende og fuld adgang til at sove under dynen, når det passer hende :slight_smile:

Og så kan en frisk burmeserpige næsten ikke bede om mere :tihi:

Hun blev vækket af sin sødeste søvn, bare fordi jeg ville se billeder - og så skal man jo lige vaskes lidt :hjerte:

Men når det nu skal være, kan man da godt posere lidt for fotografen :slight_smile:

Hendes nye ejer er KG bruger, nemlig PivC, så fremover vil historierne komme fra hende :slight_smile: Og når hun falder endnu mere til ro, kan det være, Camilla og Ole vil forsøge med en enkelt udstilling som kastrat for at se, om de manglende hormoner har gjort en positiv forskel for hende. Så håber jeg, de vil blive taget godt imod i det jyske :slight_smile:

Det lyder som en rigtig god løsning :thumbup: - og også ekstra dejligt, når en af de katte, vi har kunnet følge fra starten, finder et nyt hjem hos en Kattegal. :smiley:

:tihi::inlove::wehu::love2::wehuu:

Og vi er herhjemme allesammen (nå ja næsten :tihi: ) super forelskede i den lille dame…

Hun har snoet Yankie om sin lillepote og han vil hende såååå gerne :smiley: Lige hvad vi håbede på :smiley:

Hun er faldet godt til i vores rytme… næsten da :wink: Hende og Ole er ikke altid helt enige om hvad natten skal bruges til ang. søvn vs. leg, men det ender som regel med at hun kravler ned under hans dyne og bobler hele natten :smiley:

Vi er ved at vænne os til at når man eks. bukker sig for at tage sko på så sidder der pludselig en lille mis på ryggen af en, mens hun fortæller at nu skal hun have en ridetur rundt i huset :wink: (Og det får hun selvfølgelig :rock:)

De første par dage blev hun væk fra os hele tiden, vi er nu ved at lære at sådan en lille mis kan være steder de andre ikke kan :wink: og man kan som regel finde hende under noget, tungt sovende :wink:

Vi har haft opdelt huset i 2 med en netdør men den står åben nu… også når de er alene :slight_smile: Alt i alt har det været en ret nem sammenføring :smiley: Det eneste vi mangler nu er putning og rigtig fræs, men er sikker på begge dele nok skal komme med tiden :smiley:

Orh hvor fin og god ‘slutning’ på historien :hjerte:

PivC: Hvor ER i dog modige sådan at have en tung sort misser på sådan en IKEA Lack-hylde :tihi:

Århhh :smelter: Det synes jeg er et pragtfuldt billede! Lyder som om hun er kommet det helt rigtig sted hen, når nu hun ikke kunne blive i sit gamle hjem. :slight_smile:

Hvor dejligt for Anna og PivC + familie + katte… :smiley: Jeg glæder mig til at høre mere om hende og hendes bedrifter i fremtiden! :smiley:

Hov & enig med FinnFrode, i at det er dejligt at Ana bliver hos en kattegal, så vi kan blive ved med at følge hende. :hjerte:

Ihh, det varmer, det billede :inlove:
Selvom det ikke var min kat, var det med bævende hjerte at vi efterlod hende i det mørke Sønder-jylland (det var efter mørkets frembrud vi kørte afsted hjemmad :p) :S

Ja, Mette, det er hårdt, at flytte en voksen kat,:ked: men her bliver man så også ekstra glad, når det lykkes,:thumbup: - - - og det ser bestemt ud til, at lille Ana befinder sig fint, hos sin nye ven!:hjerte: Tillykke med en dejlig omplacering, - - - - og det er jo dejligt, at vi stadig har mulighed for, at følge hende på KG:juhu:

Knus fra Cats og Conni

[QUOTE=ThildeL;1023114]Orh hvor fin og god ‘slutning’ på historien :hjerte:

PivC: Hvor ER i dog modige sådan at have en tung sort misser på sådan en IKEA Lack-hylde :tihi:[/QUOTE]

haha… Manden er tømrer og når han sætter noget op så bliver det som regel oppe :wink:

      • Updated - - -

Tak allesammen… :smiley: skal nok fortælle lidt om hendes bedrifter ind i mellem :smiley:

åååhrr smukke smukke Ana, hvor er det dejligt med billeder, og at vi får lov at følge med i hendes nye liv, tak.
Det lyder som en rigtig god start!

Hvor er det dejligt at se, og fantastisk at vi kan blive ved med at følge med i Anas gøren og laden :slight_smile:

Var det Fanny og hende, der ikke kunne sammen? I hvert fald er det godt at se hende i så fin form og allernådigst lade sig vaske af den høje, mørke fremmede :cool2:

Sikke en smuksak vi har fået til det mørke sønderjylland hun stråler jo som et lys . :inlove:
Skønt hun er faldet godt til :smiley:

Ana var blevet så glad for killingerne, at hun beskyttede dem mod alt og alle og det gik udover både Fanny og Sander (og også killingerne) og der var mange skænderier og et hus, der var delt op i 3-4 grupper :frowning:

Hvor er det dejligt at hun er faldet så godt til og at vi kan følge hende i fremtiden.

Jeg nyder i hvert fald den lille varmedunk :hjerte: Og hun har så mange små sjove påhit :smiley: Jeg ligger på sofaen med dynen lige nu og nede i mine knæhaser ligger en lille bold af silke :smelter: Det er bare SÅ hyggeligt…

Har lidt en teori om at det er derfor hun ikke har puttet med Yankie endnu… Der er næsten altid en dyne til rådighed hun kan kravle under :slight_smile:

[QUOTE=PivC;1023184]
Har lidt en teori om at det er derfor hun ikke har puttet med Yankie endnu… Der er næsten altid en dyne til rådighed hun kan kravle under :)[/QUOTE]

Det kan du godt have lidt ret i :slight_smile:

Og Yankie gider altså ikke dyner! De er ikke ikke ikke! rare at at gå på… Man KAN godt ligge under dem… hvis man bliver nusset samtidig, men ellers ikke :wink: :smiley:

Dejligt, at Ana er faldet til. Man har før historier om, at virkelige
prinsesser falder godt til i det sønderjyske :cool: