Anbefal en barbermaskine

Jeg er nemlig på udkig efter en barbermaskine til min venindes ben.
Hendes ben er rigtig sarte og kan ikke tåle en barbering med alm. barberskrabere.
Lige pt. plukker hun hendes ben.
Og da hendes fødselsdag snart står på er vi flere som gerne vil gå sammen om sådan en maskine.

Håber i kan hjælpe :slight_smile:

Skal det være en alm barbermaskine eller epilator?

Nu spørger jeg nok dumt. Men hvad er forskellen?
Det skal være til primært benene.
Men hun ville nok ikke hade at den kunne andet :slight_smile:

En barbermaskine klipper/skærer hårene af meget tæt ved huden, en epilator trækker dem ud. :slight_smile:

Så vil jeg tro at en epilator ville være at foretrække :slight_smile:
Så skal overskriften jo næsten ændres… hehe :slight_smile:

http://www.pixmania.com/dk/dk/4777888/art/braun/epilateur-silk-epil-7-pro.html

Den her har min datter prøvet. Det gør pænt ondt, men det gør det jo at hive hår af :wink:
Den er smart fordi den kan bruges både på våd og tør hud, altså i badet :slight_smile:

Den ser godt nok også smart ud :smiley:
Jeg holder lige tråden åbent lidt :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;888270]http://www.pixmania.com/dk/dk/4777888/art/braun/epilateur-silk-epil-7-pro.html

Den her har min datter prøvet. Det gør pænt ondt, men det gør det jo at hive hår af :wink:
Den er smart fordi den kan bruges både på våd og tør hud, altså i badet :)[/QUOTE]

sådan en MÅ jeg bare have… den ser genial ud!

[QUOTE=DK Sugieh;888270]http://www.pixmania.com/dk/dk/4777888/art/braun/epilateur-silk-epil-7-pro.html

Den her har min datter prøvet. Det gør pænt ondt, men det gør det jo at hive hår af :wink:
Den er smart fordi den kan bruges både på våd og tør hud, altså i badet :)[/QUOTE]

Den ser smart ud… måske man skulle have sådan en? Hmm…

Ja ja jeg skal ikke nyne noget :smiley: Prøvede sådan et torturinstrument sin teenager… AV! :slight_smile:

hovsa - kom til at købe den :høhø:

:tihi: Haha, der er ikke langt fra tanke til handling dér …

hovsa…:ups:

nej - jeg må nok indrømme at jeg altid har været lidt… kvik - når je så noget jeg bare måtte eje gg

[QUOTE=DK Sugieh;888270]http://www.pixmania.com/dk/dk/4777888/art/braun/epilateur-silk-epil-7-pro.html

Den her har min datter prøvet. Det gør pænt ondt, men det gør det jo at hive hår af :wink:
Den er smart fordi den kan bruges både på våd og tør hud, altså i badet :)[/QUOTE]

Jeg tror det er den Alex har osse. Den virker godt nok men gør som nævn nas at bruge. Jeg har prøvet den EN gang… Og holder mig til min lille ladyshaver (som osse kan tages med i bad)

Jeg tror det er den her, min er bare lyseblå hvor den her er lyserød Hårfjerning (200+ produkter) hos PriceRunner • Se priser »

[QUOTE=Battlestar;888761]hovsa…:ups:

nej - jeg må nok indrømme at jeg altid har været lidt… kvik - når je så noget jeg bare måtte eje gg[/QUOTE]

Det kender jeg godt. Somme tider skal man ikke tænke så meget over det, men bare GØRE… Hvis, selvfølgelig, det er noget man rent faktisk har råd til :slight_smile:

Jeg “kom til” at købe en gammel engelsk film om et tog i forgårs på samme måde. Skulle slå titlen op, filmen lød egentlig meget hyggelig og vups… lå den i min kurv ved Amazon L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;888764]Det kender jeg godt. Somme tider skal man ikke tænke så meget over det, men bare GØRE… Hvis, selvfølgelig, det er noget man rent faktisk har råd til :slight_smile:

Jeg “kom til” at købe en gammel engelsk film om et tog i forgårs på samme måde. Skulle slå titlen op, filmen lød egentlig meget hyggelig og vups… lå den i min kurv ved Amazon L[/QUOTE]

GUD hvor jeg kender det…

da jeg skulle bestille pill pockets til misserne… der kom jeg til at lægge hele desperate housewives og hele criminal minds i kurven … :ups:

med det resultat at jeg ikke så at en ene af tingene var i restordre og nu har jeg ikke fået noget af det fordi jeg siger de skal sende alting samlet :doh:

så kan jeg lære det kan jeg :doh:

[QUOTE=Battlestar;888768]GUD hvor jeg kender det…

da jeg skulle bestille pill pockets til misserne… der kom jeg til at lægge hele desperate housewives og hele criminal minds i kurven … :ups:

med det resultat at jeg ikke så at en ene af tingene var i restordre og nu har jeg ikke fået noget af det fordi jeg siger de skal sende alting samlet :doh:

så kan jeg lære det kan jeg :doh:[/QUOTE]

:tihi:

Hvor kan man købe både Pill Pockets OG DVD-serier samme sted? Amazon?

Hvor kan man købe både Pill Pockets OG DVD-serier samme sted? Amazon?[/QUOTE]

jeps :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;888270]http://www.pixmania.com/dk/dk/4777888/art/braun/epilateur-silk-epil-7-pro.html

Den her har min datter prøvet. Det gør pænt ondt, men det gør det jo at hive hår af :wink:
Den er smart fordi den kan bruges både på våd og tør hud, altså i badet :)[/QUOTE]

den er GOD… jeg tog begge ben, arme, ansigt og hele brasilien med den igår (med 2 opladninger)

den er RIGTIG god!!!

[QUOTE=Battlestar;893087]den er GOD… jeg tog begge ben, arme, ansigt og hele brasilien med den igår (med 2 opladninger)

den er RIGTIG god!!![/QUOTE]

Og hvad med smerten? :stuck_out_tongue: