Anbefal en barbermaskine

den var knap så god… :græde:

for fanden det gjorde ondt… men ok - jeg snød - jeg tog lige en time med bedøvende creme i brasiliens regnskove… så jeg mærkede mindre…

rødmen er ved at forsvinde - de siger man vænner sig til det

[QUOTE=Battlestar;893127]

rødmen er ved at forsvinde - de siger man vænner sig til det[/QUOTE]

Jeg havde den allerførste dims fra Braun, dengang Anton har været 6-7 år.
En dag stod jeg og fjernede hår, da Anton kom og spurgte hvad jeg lavede ?
Jeg svarede, at jeg fjernede hårene, så mine ben blev pænere at se på …
Anton kigger på mine (røde af irritationen) ben og siger: Ved du hvad mor … jeg synes altså ikke de bliver ret pæne af det :gruble:

Sandheden hører du fra børn og fulde mennesker :lol:

[QUOTE=Battlestar;893127]den var knap så god… :græde:

for fanden det gjorde ondt… men ok - jeg snød - jeg tog lige en time med bedøvende creme i brasiliens regnskove… så jeg mærkede mindre…

rødmen er ved at forsvinde - de siger man vænner sig til det[/QUOTE]

Bedøvende creme??
Hvor har du det fra…og hvad er det for noget??

[QUOTE=Sannela;894593]Bedøvende creme??
Hvor har du det fra…og hvad er det for noget??[/QUOTE]

det kan du købe på apoteket… det er lidokain baseret. Den dyre hedder Emla - der findes også en lidt billigere

du kommer et godt lag på (der er vel til 4 gange i en tube) lægger alm wita wrap hen over så det er helt dækket - og så lægger du dig på ryggen og ser sjov ud i en times tid

så vasker du det af, desinficerer GRUNDIGT!!! og så kaster du dig over epileringen… den mærkes ikke så meget efter cremen

[QUOTE=Battlestar;894627]det kan du købe på apoteket… det er lidokain baseret. Den dyre hedder Emla - der findes også en lidt billigere

du kommer et godt lag på (der er vel til 4 gange i en tube) lægger alm wita wrap hen over så det er helt dækket - og så lægger du dig på ryggen og ser sjov ud i en times tid

så vasker du det af, desinficerer GRUNDIGT!!! og så kaster du dig over epileringen… den mærkes ikke så meget efter cremen[/QUOTE]

WOW…det var godt nok noget af en omgang!!
Så tror jeg, jeg vil bide det i mig istedet for…
Er på udkik efter en, da min er blevet ødelagt i ledningen.
SÅ du er rigtig glad for den??
Og fandt du den billigere eller købte du via Pixmania??

[QUOTE=Sannela;894636]WOW…det var godt nok noget af en omgang!!
Så tror jeg, jeg vil bide det i mig istedet for…
Er på udkik efter en, da min er blevet ødelagt i ledningen.
SÅ du er rigtig glad for den??
Og fandt du den billigere eller købte du via Pixmania??[/QUOTE]

jeg kunne ikke finde den billigere nogen steder… den har samme pris over det meste af europa så pixmania var et godt bud… hurtig levering - 2 dage efter

og jeg elsker den… den snuppede alt hår i hele ansigtet på nul komma splitsekund :slight_smile:

og at bide en total brasilianer epilering i sig… DU er sej!!! - det ville jeg ikke kunne tror jeg

[QUOTE=Battlestar;894641]jeg kunne ikke finde den billigere nogen steder… den har samme pris over det meste af europa så pixmania var et godt bud… hurtig levering - 2 dage efter

og jeg elsker den… den snuppede alt hår i hele ansigtet på nul komma splitsekund :slight_smile:

og at bide en total brasilianer epilering i sig… DU er sej!!! - det ville jeg ikke kunne tror jeg[/QUOTE]

En total brasilianer epilering…
Jeg tror ski ikke helt, det er slået igennem i Midt-/Vestjylland endnu…:høhø:
DET er sommeren altså for kold til!!!

:klapper::klapper: