Anbefal en dyrlæge (i nærheden af Kalundborg)

Tak for jeres tilbagemeldinger. Umiddelbart foretrækker vi et sted, hvor der er flere dyrlæger, så jeg tror ikke, vi vælger Tølløse Dyreklinik. Slagelse har vi udelukket. Holbæk kan måske komme på tale. Snertinge mangler vi stadig en tilbagemelding på fra nogen, der rent faktisk bruger dem selv. Vi er vist mest på Gørlev lige nu, og det bliver måske aktuelt, for vi står og skal have en tid til et kig i munden på en af kattene herhjemme. Jeg tror, det, vi er mest bekymrede for, er, om den nye dyrlæge er dygtig nok og hellere er på den sikre side end “vi venter og ser, det er sikkert ikke noget alvorligt”. Better safe than sorry, kan man sige. Det lyder til fra Pia, at de kunne være sådan, så jeg håber.

Holbæk har forresten gratis tandtjek :slight_smile:

Min veninde bruger Snertinge og har gjort det i en del år til både hunde og katte og har altid være meget tilfreds. Jeg har været med der ovre et par gange og de har været flinke og virket kompetente.
Slagelse Dyrehospital de kan undersøge min bamse, men mine dyr får de ikke lov og behandle, prøvede dem 3-4 gange da vi boede ved Slagelse og den ene gang være end den anden.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;1132620]Det er korrekt - men der er forskel på hvad fejl det er - der er faktisk noget der hedder almen viden … Og der blev givet en “næse” for det.

Du får det til at lyde som jeg render med en halv vind …[/QUOTE]

Lis, er det om det kejsersnit hvor de lidt “glemte” at sy i mere end et lag hud du tænker på ? og hvor syningen gik op og tarmene kom ud og de var lidt ligeglade.

Ja - hele herligheden var syet sammen med én lang tråd - altså ikke med tråd afsluttet for hvert lag. Det er klart skrider den ene tråd - så åbnes der for “herlighederne”.

Det lyder bestemt ikke godt! :uha:

Vi har været et smut forbi Gørlev i dag, da den ene kat har haft problemer med at holde tørkosten i munden. Heldigvis var det “bare” en rift på tungen, så nu skal det bare hele. Vi var hos Lise, og hun var grundig, synes vi. Vi må se, om det er dem, vi bliver hos. Det værste med sådan noget valg af dyrlæge er, at man ikke helt ved, hvor kompetente de er, før man står med en alvorlig situation. Og det, håber man jo ikke på, sker. Turen derud var lang. Det er en noget lang tur for kattene at skulle køre ca 30 minutter hver vej, når de er bange for at køre i bil. Man er også noget træt nu og putter i en dejlig lun seng ved radiatoren :love2: