Anbefal en (elektronisk!) mus

Jeg havde en mini-USB optisk mus, som efter 5+ år, pludselig gav op på venstre-klikkeren. :rip::frowning:
Jeg var næsten grædefærdig. Min touchpad er i og for sig OK, men når mine fede hænder søger over keyboardet, rører mine underarme touchpaden og musen flytter sig - aaargh!! :S

Jeg søgte straks i nærmeste “storcenter” (Spinderiet i Valby), og bedste tilbud var en optisk mus til 29,95 i Kvickly.
Den er vel OK, men den “hakker” i bevægelsen, og er derfor umulig at arbejde med.

Dette indlæg er skrevet uden føromtalte USB-mus, men med touchpad. Det har kostet mindst en fordobling af “skrivehastighed”, idet jeg HELE tiden “markerer/klikker” uden for skrivefeltet. Dobbelt-:argh:

Nu er 29,95 ikke min mindstepris for en mus - men kan nogle af jer anbefale en USB-mus til en rimelig penge?
Eller evt. et fornuftigt underlag til sådan en billig optisk mus, som jeg har?

Jeg synes altså aldrig jeg har haft held med andet end Logitech’s mus. De er ikke de billigste men efter min mening er det de bedste. Lige nu har jeg en Logitech M310 som er relativ billig. Den er ok, specielt til prisen :slight_smile:

Jeg har en temmelig lille trådløs optisk mus Logitech M215, den er rar at holde ved, den er så lille at man uden at bøje bagover i håndledet kan hvile det på bordet når man bruger musen.
Underlag til musen er bare et skrivebordsunderlag i kunstigt læder.

Og jeg bruger den også til billedbehandling som skal være ret præcist nogen gange.

Jeg gav 99 for min i Kvickly, ved ikke om de har den mere, men ellers er den lidt dyrere andre steder

Verdens bedste mus!
Den er lille, usb stikket er mikro, når man skal pakke sin laptop ned og have musen med, så passer usb stikket ind i musen så de hører sammen og usb stikket ikke bliver væk. Lang batteritid. Og så er den trådløse rækkevidde latterlig lang! - Jeg kan sidde inde i stuen med min laptop og min kæreste så stjæler min mus med ind i soveværelset (små 10 meter) og så virker den STADIG på min computer!
Den kan varmt anbefales! Jeg købte den i fona tror jeg det var, til 100 kr :thumbup:
Dog kan den ikke anbefales til folk med store hænder da det jo er en mindre mus. Men til mig, og sikkert også dig, passer den super :slight_smile:

[QUOTE=Celina;673218]Verdens bedste mus!
Den er lille, usb stikket er mikro, når man skal pakke sin laptop ned og have musen med, så passer usb stikket ind i musen så de hører sammen og usb stikket ikke bliver væk. Lang batteritid. Og så er den trådløse rækkevidde latterlig lang! - Jeg kan sidde inde i stuen med min laptop og min kæreste så stjæler min mus med ind i soveværelset (små 10 meter) og så virker den STADIG på min computer!
Den kan varmt anbefales! Jeg købte den i fona tror jeg det var, til 100 kr :thumbup:
Dog kan den ikke anbefales til folk med store hænder da det jo er en mindre mus. Men til mig, og sikkert også dig, passer den super :slight_smile:

[/QUOTE]

Sådan en har jeg faktisk også til at ligge, den er bare grå ovenpå og sort på siderne.
Den kan jeg så ikke lide…den er alt for høj lige der hvor den skal hvile inde i håndfladen i forhold til den lille Logitech jeg nævnte

Jeg har Logitech Laser som er lille og wireless med en ganske lille USB dims så den ikke behøver at tages ud når laptoppen pakkes ned.

Kan kun være enig med Celina, har den model der hedder 4000 og mine drenge har den som hedder 3000, er rigtig glad for dem og de fåes i et hav af farver.
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=3037787

Som du kan se her Computermus (1000+ produkter) hos PriceRunner • Se priser » kan du få versionen 3000 til kun 125 kr inkl porto

MVH
Gitte