Anbefal en god kraftfuld støvsuger

Jeg drukner i kattehår herhjemme, så kort og godt. Mangler en god ny støvsuger - nogle anbefalinger? :smiley:

Aldi har en Dyson fra på lørdag…hvor gode de så er kan vel altid diskuteres …

Jeg har LIGE bestilt en Dyson Animal DC62 håndstøvsuger - ret dyr, men har fået gode ord med på vejen - både herinde og i tests. :slight_smile: Jeg glæder mig SÅ meget til at have en ledningsfri støvsuger!!

Og nu håber jeg dælme, at den er pengene værd! Den kostede godt 3300 kr…men jeg har lige fået penge tilbage i skat, så ENDELIG har jeg råd til den, efter at have ønsket mig den i et par år. :smiley:

Min gamle Miele har ellers tjent mig godt - købte den for 11-12 år siden til omkring 2000 kr., og den har VIRKELIG holdt til lidt af hvert. :slight_smile: Men den er knækket flere steder i rørdele osv. nu, så den hænger dårligt nok sammen mere, så det er absolut på tide at få en ny. :slight_smile:

Vi har 3 nilfisk støvsuger og de fungere bare fint. Suger godt og er lettet at komme rundt med.

Miele kan jeg anbefale

Kan godt lide vores miele. :slight_smile: den har tjent os i mange år! Men næste gang bliver det en dyson!

Købte et speciel mundstykke i netto sidste år - troede egentlig ikke på hvad den lovede men tænkte - 59 kr hvad pokker. det er et forsøg værd.

Bedste køb jeg nogenside har gjort af den art :slight_smile: Hele sofaen er totalt fri for kattehår på under 5 minutter og rensningen af tæpperne går som en leg.

[QUOTE=Thea;1237191]Købte et speciel mundstykke i netto sidste år - troede egentlig ikke på hvad den lovede men tænkte - 59 kr hvad pokker. det er et forsøg værd.

Bedste køb jeg nogenside har gjort af den art :slight_smile: Hele sofaen er totalt fri for kattehår på under 5 minutter og rensningen af tæpperne går som en leg.[/QUOTE]

Sådan noget kan man jo ikke skrive uden at poste et billede eller navnet på dimsen :muhaha:

Jeg er ikke hjemme lige nu men får datteren til at tage et billede. Ellers må det vente til jeg kommer hjem i morgen.

Ve du hvad slags ? kan ikke hitte noget på deres hjemmeside

http://www.aldi.dk/aldi_dyson_poselos_stovsuger_48_5_4450_17427.html

dc33c …2199/-

Jeg har en nilfisk coupe og er meget glad for den- lille og kompakt, god sugeevne og billig i indkøb og der fås uoriginale poser til.
Har du 300 kvm er den nok for lille
Havde en dyson med ex’n og den var god - men lyden !!! jeg ville “prøvekøre” inden jeg investerede hvis jeg var dig !

Bemærk med den dyson fra Aldi kun 1300 wath miele er over 2000

Jeg kører i hjemmeplejen, og møder mange forskellige modeller af støvsugere :rolleyes:
En som jeg synes er rigtig god (og som jeg jævnligt bruger hos en borger) er en Nilfisk model “King”. Hvilket nr. den har, husker jeg desværre ikke.
Selv har jeg en Miele model S700 på 2000W. Den klarer sit job til UG, og her er trods alt 7 katte med masser af pels.

Fra 1. september (2014) betyder nye EU-regler, at det bliver forbudt at sælge mange af de støvsugere, der er på markedet i dag. Fremover må nye støvsugere nemlig ikke trække mere end 1600 watt. Dog må der gerne sælges ud af lagerbeh.
Læs mere her: Link

Jeg har en Electrolux UltraSilenser, som sammen med sin “storbror” (dyrere model) har ligget i toppen af Tænk’s støvsugertests i de sidste 3-4 år. Den har en rigtig gud sugeevne, et godt mundstykke, er lille & let og så er den dejligt lydsvag! :rock:

…motor effekten har intet at sige …det er suge effekten der er vigtig …bl.a. derfor er jeg ikke så imponeret over dyson, selv om jeg selv har en …tror aldis var 280w suge effekt…

[QUOTE=kira v;1237279]Jeg har en nilfisk coupe og er meget glad for den- lille og kompakt, god sugeevne og billig i indkøb og der fås uoriginale poser til.
[/QUOTE]
Nemlig … jeg købte en i januar (for så kunne min store tunge Nilfisk komme til at stå permanent på 1. salen) og første gang jeg brugte den, var jeg bange for at den flåede tæppet op fra gulvet, så kraftigt suger den :uha:
Men heldigvis kan sugestyrken reguleres … :smiley:

[QUOTE=kira v;1237279]Jeg har en nilfisk coupe og er meget glad for den- lille og kompakt, god sugeevne og billig i indkøb og der fås uoriginale poser til.
[/QUOTE]

Jeg tror lige jeg skal prøve at støvsuge hjemme hos dig næste gang jeg er på besøg :tihi:

Ellers er du velkommen her

Kun hvis du betaler turen :tihi: