Anbefal en restaurant

Hvor skal vi ud at spise på vores kobberbryllupsdag?

Det må meget gerne være i nærheden af Admiral Hotel i Toldbodgade.
Prisen er omkring 750,- pr kuvert og vi er åbne for næsten hvilket som helst type køkken.

prøv http://www.gronbech-churchill.dk/ de har rigtig god mad og ligger fem minutter for Admiral Hotel. De har lige fået en michelin stjerne.

Altså, er der noget hyggeligere end en slentretur i Kbh? Er I til italiensk? For så burde I kunne holde prisrammen her:

http://famo.dk/famo-51

Det er vores all-time favorit sted, hvor vi altid vender tilbage. Og for 400 kr. kuverten for maden kan de fleste være med - vinen styrer man jo selv. Men det kan godt anbefales at spørge efter deres vinmenu, som er sammensat til maden. Jeg tror det koster 450 kr pr. næse oveni. Men ellers kan man jo bare dele en flaske vin eller drikke andet.

Som sagt: Et besøg værd!

Jeg kender den ikke personligt - men hotellet har da vist nok en udmærket restaurant?

SALT

[QUOTE=Ann R;825225]Jeg kender den ikke personligt - men hotellet har da vist nok en udmærket restaurant?

SALT[/QUOTE]

den er DYR - og til prisen ville jeg nok betakke mig… jeg har været der et par gange og må indrømme at jeg ikke vil give den nogen videre anbefaling… ud over udsigten fra restauranten :slight_smile:

hvis i gerne vil noget helt specielt - så er restauranten i radisson hotellet lige ved amager fantastisk hvad angår udsigten… man kan se hele byen og lidt til og maden er ok rimelig omend i den dyre ende :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;825236]den er DYR - og til prisen ville jeg nok betakke mig… jeg har været der et par gange og må indrømme at jeg ikke vil give den nogen videre anbefaling… ud over udsigten fra restauranten :slight_smile:

hvis i gerne vil noget helt specielt - så er restauranten i radisson hotellet lige ved amager fantastisk hvad angår udsigten… man kan se hele byen og lidt til og maden er ok rimelig omend i den dyre ende :)[/QUOTE]

Okay? Jeg så det her på deres hjemmeside:

2 retter kr. 315
3 retter kr. 375
4 retter kr. 445

Det synes jeg ikke er så slemt igen?

Hotel Scandinavia (Radisson) på Amager Boulevard? - så kan I vinke til os, næsten. Vi bor lige bagved :heya:

Men de har 4 restauranter… Den thailandske har jeg hørt ikke er hvad den var engang - men jeg har faktisk aldrig været der.

Hvis det skal være Islands Brygge vil jeg anbefale Ponte Vecchio nede ved havnen. De laver god (italiensk) mad.

[QUOTE=Ann R;825259]Okay? Jeg så det her på deres hjemmeside:

2 retter kr. 315
3 retter kr. 375
4 retter kr. 445

Det synes jeg ikke er så slemt igen?[/QUOTE]

det er det heller ikke - sidst jeg var der var det en helt anden prisklasse - men fair nok - det er over 2 år siden… things change… men maden var stadig ikke noget at råbe hurra for

Hotel Scandinavia (Radisson) på Amager Boulevard? - så kan I vinke til os, næsten. Vi bor lige bagved :heya:

Men de har 4 restauranter… Den thailandske har jeg hørt ikke er hvad den var engang - men jeg har faktisk aldrig været der.

Hvis det skal være Island Brygge vil jeg anbefale Ponte Vecchio nede ved havnen. De laver god (italiensk) mad.

jeg har været på den japanske hvis de laver sushi mens man sidder og ser på det… det er rigtig sjovt og smager himmelsk - virkelig virkelig lækkert

men det er nede i de lavere etager og så skal man spiser der for den oplevelse det er at se retterne blive kreeret af kokken :slight_smile:

Tak for de foreløbige forslag :slight_smile:

Maden er langt vigtigere end beliggenhed og evt. udsigt.
Vi vil have god mad.

Brdr Price har desværre ikke plads på datoen, ville ellers gerne have afprøvet deres ide.

Jeg har tænkt lidt på Madklubben, hvor jeg spise for et par år siden med kollegerne fra biblo.

[QUOTE=PiaR;825267]Tak for de foreløbige forslag :slight_smile:

Maden er langt vigtigere end beliggenhed og evt. udsigt.
Vi vil have god mad.

Brdr Price har desværre ikke plads på datoen, ville ellers gerne have afprøvet deres ide.

Jeg har tænkt lidt på Madklubben, hvor jeg spise for et par år siden med kollegerne fra biblo.[/QUOTE]

det er i hvert fald lækker mad :slight_smile: det sted er en af mine favoitter :slight_smile:

Jeg lurer med - skal i byen og spise med kollegaer - har fået Bewpub anbefalet

http://www.brewpub.dk/index.php?id=208

Nu er jeg ikke så velbevandret i det københavnske restaurationsmiljø - men vi har da været ude og spise nogle gange med min mands firma “over there” og et af mine favoritsteder er Bistro Boheme .
Aner så ikke om det geografisk ligge i nærheden af Tolbodgade.

[QUOTE=Chicabee;825271]Nu er jeg ikke så velbevandret i det københavnske restaurationsmiljø - men vi har da været ude og spise nogle gange med min mands firma “over there” og et af mine favoritsteder er Bistro Boheme .
Aner så ikke om det geografisk ligge i nærheden af Tolbodgade.
[/QUOTE]

det er 5 min fra toldbodgade :slight_smile:

der har jeg også spist en enkelt gang - det er et rigtig ok sted… mange af mærsk folkene bruger stedet til repræsentation :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;825270]Jeg lurer med - skal i byen og spise med kollegaer - har fået Bewpub anbefalet

http://www.brewpub.dk/index.php?id=208[/QUOTE]

Der vender jeg også tilbage med jævne mellemrum. God mad og god øl til rimelige priser…
Det kan I sagtens gøre sådan en kollega-flok. Men fordi det er et bryghus, så bliver stemningen altså lidt løftet og højrøstet ud på aftenen… Det er mere hvis man skal ud og have en romantisk aften…

Jeg ville anbefale Restaurant Viva - en restaurantbåd der ligger ved siden af Langebro på Amagersiden lige ved volden. Det er bare det, at den er overtaget af nye folk siden jeg var der sidst… Men dengang var det rigtig godt - og lidt specielt at man er på en båd :ok:

http://restaurantviva.dk/da/

Sankt Gertruds Kloster http://www.sgk.as/ Det er noget at det bedste mad jeg nogensinde har fået :slight_smile:

Selv vil jeg rigtig gerne prøve MASH MASH Steakhouse | Modern American Steak House

Vi skal spise frokost hos Brdr Price :slight_smile:
Det glæder jeg mig meget til.

Aftensmaden bliver sushi, er jeg ret sikker på.

Hvis I skal have Sushi kan jeg godt anbefale Nagoya Sushi I sølvgade.
Jeg er sikker på at man kan få mere “Fancy” Sushi, men jeg gik herfra mæt og glad :smiley:

http://www.nagoya.dk/

Så har kollegaerne og jeg spist afskedsmiddag på Brew Pub København -. vildt lækker mad og fantatisk betjening.

VI valgte hver især hvad vi ville have:

Morkelsuppe, kammuslinger og? var hvad vi valgte til forret

2 valgte svinekæber, 3 valgte bøf og en fisk

Desserten er der billeder af

Så blev jeg yderligere begavet. Platte købt og hjembragt fra Kina, Taske med katte og katteslik og en flot sammenplantning som blev hjembragt til mig igår da den var for hæftig at have med i toget.

Det var skøn aften i godt selskab:-)

:slight_smile: Det ser bare super hyggeligt ud, og flotte gaver :slight_smile:

Næææh, og så var der ovenikøbet et Aby-kort :slight_smile: Du har fået dem opdraget godt, de kolleger dér, så bliver man nok lidt ekstra vemodig over at skulle tage afsked! Fine gaver og lækker mad, ser det helt bestemt ud til :slight_smile: