Anbefal en tøsefilm

[quote=Troldegaarden;426405]Jeg må så (med stor skam) sige jeg aldrig nogen sinde har set Sex and the city:ups::ups::ups: Har ikke parabol. Men måske man kunne få lidt ud af filmene alligevel.
[/quote]

Du er ikke alene :wink: Men efter hvad Mette skriver, så kan man åbenbart godt se filmene alligevel… havde bare hørt en anmeldelse, der sagde at de var meget “indforståede”…
Men heyyy… man kan jo altså også købe serien på dvd :slight_smile:

[quote=Ann K;426416]Du er ikke alene :wink: Men efter hvad Mette skriver, så kan man åbenbart godt se filmene alligevel… havde bare hørt en anmeldelse, der sagde at de var meget “indforståede”…
Men heyyy… man kan jo altså også købe serien på dvd :)[/quote]

Hvis man har det mindste smule kendskab til diverse chicklit-forfattere (shopaholic-bøgerne er her et godt bud :p), behøver man ikke nogen “oversættelse”. Sex, drinks, mænd, tøj, sko, fnis, mere sex, drinks, mænd, tøj, sko og fnis…så har du vist hovedingredienserne :rock:

Og så er der en masse humor og situationer, man i hvert fald kan forstå, hvis man har rundet de 30 :høhø:

Confessions of a Shopaholic
The Devil Wears Prada

-Tror ikk nogen har nævnt disse, men de er også helt sikkert nogle man kan se flere gange :smiley:

[quote=Temple Bar;426419]Hvis man har det mindste smule kendskab til diverse chicklit-forfattere (shopaholic-bøgerne er her et godt bud :p), behøver man ikke nogen “oversættelse”. Sex, drinks, mænd, tøj, sko, fnis, mere sex, drinks, mænd, tøj, sko og fnis…så har du vist hovedingredienserne :rock:

Og så er der en masse humor og situationer, man i hvert fald kan forstå, hvis man har rundet de 30 :høhø:[/quote]

:tihi::tihi::tihi: godt Mette så tror jeg jeg kan følge med :tihi::tihi::tihi:

[quote=Ann K;426379]Stricktly Ballroom - De forbudte Trin.
[/quote]

Denne film komemr på TV2Film i aften 22.30.
Men kan godt se det ikke dur, hvis du kun har stueantenne…

[quote=Maria-Amalie;426421]Confessions of a Shopaholic
The Devil Wears Prada

-Tror ikk nogen har nævnt disse, men de er også helt sikkert nogle man kan se flere gange :D[/quote]

Den første kender jeg ikke - den må jeg lige kigge nærmere på.
The devil wears prada fik jeg optaget den første halvdel af da den var i tv, mne mangler så slutningen så den må jeg også kigge på.

[quote=louiseogbuster;426424]Denne film komemr på TV2Film i aften 22.30.
Men kan godt se det ikke dur, hvis du kun har stueantenne…[/quote]

Nej tv2film kan jeg ikke tag. Men jeg mener helt bestemt jeg har filmen på dvd kan bare ikke lige finde den for den er altså bare herlig.

[quote=SIBsofie;426413]Det er to film og de er bare SÅ gode:) Virkelig værd at se:hjerte:
Altså “Before sunrise” og “before sunset”[/quote]

Arhhh på den måde. Tænk jeg er gået glip af to film med Hawke:tihi:

Shakespeare in love
[ame=“- YouTube”]- YouTube
Playing by heart
[ame=“- YouTube”]- YouTube
Remember me
[ame=“- YouTube”]- YouTube
Steel magnolias
[ame=“Steel Magnolias (1989) Trailer - YouTube”]Steel Magnolias (1989) Trailer - YouTube
Frankie and Johnny
[ame=“Frankie & Johnny trailer - YouTube”]Frankie & Johnny trailer - YouTube
Sliding Doors
[ame=“- YouTube”]- YouTube

(Husk kleenex til mange af dem!)

(Orw, det var lige en stribe absolutte yndlingsfilm!)

[quote=Ann R;426434]Shakespeare in love
Playing by heart
Remember me
Steel magnolias
Frankie and Johnny - Den er bare SÅ god!
Sliding Doors

(Husk kleenex til mange af dem!)

(Orw, det var lige en stribe absolutte yndlingsfilm!)[/quote]

Alt for længe siden jeg har set den:)

[quote=Ann R;426434]Shakespeare in love
Playing by heart
Remember me
Steel magnolias Århhh ja den har jeg godt nok tudet til et par gange:ked:
Frankie and Johnny
Sliding Doors

(Husk kleenex til mange af dem!)

(Orw, det var lige en stribe absolutte yndlingsfilm!)[/quote]

Sliding doors den har jeg da på dvd et eller andet sted. En af de enste film med Gwyneth Paltrow jeg har set.

Ja, den er rigtig go’ :slight_smile: Men ikke bedre end de andre jeg har nævnt, efter min mening. Gode film, knaldgode skuespilpræstationer…

Mange af de andre har jeg til gode at se:) Har sååå længe villet se “shakespeare in love”. Det må blive snart:tak:

Hvis man virkelig har brug for at tude. Så skal man se Hatchi… Damn! Det var lige så kæresten lå og tud brølede.

Puha det ligner en film der kunne få mig til at stortude:tihi::tihi::tihi: Kan altså for det meste ikke andet når det handler om dyr.

Jeg er helt vild med Just like heaven:

[ame]Just like Heaven-trailer - YouTube

Tak Cia den ser herlig ud. Og når Ruffalo er med så er der samtidig noget godt at se på.

Puha jeg har lige siddet og tjekket film ud og jeg har film til mange lange vinter aftner. Må dog for min pengepungs skyld lige dele indkøbne over i flere omgange:tihi::tihi::tihi:
Tak for hjælpen.

[quote=Buffy;426485]Jeg er helt vild med Just like heaven:

Den ser sød ud!
Og minder mig om at jeg glemte en til listen!

City of Angels
(Mere kleenex!)
[ame=“City of Angels (Trailer) - YouTube”]City of Angels (Trailer) - YouTube

  • og at jeg lige skal høre melodien Just like heaven - både i versionen med Katie Melua og med The Cure… :wink:

Jeg er helt vild med den film der hedder “The other Boelyn Girl”

Date night

500 days of summer

Killers

The bounty hunter

Up in the air

Dear John

letters to juliet

the proposal

Its complicated (skide sjov film - super sød! kan SÅ meget anbefales)

Knocked up

Forgetting sarah marshall

time travelers wife

ps i love you

pearl habor

our family wedding

27 dresses

did you hear about the morgans

the young victoria

what happens in vegas

defenetly maybe

Cold mountain

13 going on 30

the terminal

the duchess (super super fed film, baseret på en rigtig historie)

4 christmases

fools gold

meet the browns