Anbefal restaurant i Kbh el Frederikssund

Det gode ved kbh er muligheden for at tage ud at spise god mad på små listige steder. Der er også god mad at finde på Fyn men synes ikke priserne er lige så gode som i Kbh … måske jeg ikke har gjort nok i det endnu

Tak for advarslen, vi var godt nok gået sultne hjem hvis vi var endt der…ingen af os kan fordrage sushi :høhø:

[QUOTE=Ann R;1146548]

Græsk mad - der ville jeg have sagt Sokrates i Baggesensgade - den var fantastisk. Men den er desværre lukket. :([/QUOTE]

Øv!

Er der nogen der kender en af de her:

http://restaurantkonstantin.s-11.dk/default.asp?pid=1
http://www.samosrestaurant.dk/index.html

[QUOTE=HeroldDesign;1146572]Tak for advarslen, vi var godt nok gået sultne hjem hvis vi var endt der…ingen af os kan fordrage sushi :høhø:

Øv!

Er der nogen der kender en af de her:

http://restaurantkonstantin.s-11.dk/default.asp?pid=1
http://www.samosrestaurant.dk/index.html[/QUOTE]

Jeg kender Samos. Det er billigt og du får en masse for pengene. Og det smager fint nok. Men… det du skrev om italiensk mad, der ikke er så særlig italiensk, passer nok lidt på den her, synes jeg. (Bare græsk, selvfølgelig :D)
Med forbehold, det er efterhånden en del år siden jeg har været der. Og alting kan ændre sig.

He… for resten. At maden er lavet af italienere/grækere/whatever er selvfølgelig ikke nogen garanti for at de kan lave mad :smiley: Jeg glemmer ikke da min mand kom hjem fra Rom, dybt skuffet, for han havde fået meget bedre italiensk mad i København… :wink:

Så kan jeg anbefale restaurant Quiñoa på hjørnet af Jyllingevej og Slotsherrensvej i Vanløse… Ikke verdens bedste adresse - men maden er autentisk peruviansk :savle:

Ihh jeg var på en RIGTIG hyggelig græsk restaurent (ekstrem billig buffet dengang) for mange år tilbage - kan slet ikke huske hvad den hedder desværre, eller om den stadig findes, men hold da op det var godt.

det lyder spændende, men en søgning viser deres hjemmeside hvor der står deres navn og intet andet. På deres FB side står der at de er permanent lukket :frowning:

Så er der bestilt bord hos Toldboden, uhm jeg glæder mig :savle: :smiley:

så er der det næste store spørgsmål…hvad skal jeg have på :tihi:

[QUOTE=HeroldDesign;1149332]Så er der bestilt bord hos Toldboden, uhm jeg glæder mig :savle: :smiley:

så er der det næste store spørgsmål…hvad skal jeg have på :tihi:[/QUOTE]
Pænt, men ikke fint tøj :slight_smile: Det er et ‘pænt’ sted rent indretningsmæssigt uden dog at være ‘fint’.

Jeg vil bare lige fortælle at vi havde alletiders aften i lørdags :thumbup:

Det var suverænt lækkert mad, hyggelige omgivelser og god og morsom betjening. Den ene af mine svogre kan altid spise mere, så da vi var ved at være færdige med kaffen og kokken viste sig, sagde han at nu var han klar til tre-retters menuen :tihi: kokken forsvandt og ca 2min senere kom han tilbage med en lille tallerken med et stykke stegt medisterpølse…:uha:

Vi var flade af grin men min svoger spiste det med stort velbehag og vi andre holdt os for næsen…en ting er at jeg gør hvad jeg kan for at undgå at spise medisterpølse i al almindelighed men at skulle lugte til det mens man sidder med det sidste stykke ost og rødvin…adr! :tihi:

Men det er helt klart ikke sidste gang vi komme på Toldboden i Frederikssund, så tak til Mette og Pia for anbefalingen

Et billede hvor man ihvertfald kan se vi morer os:

og så lige et hvor man kan se den nederdel jeg langt om længe fik færdig til dagen :tihi::

Dejligt med en kok med humor :slight_smile:

Nå ja, jeg glemte at fortælle om den lille fine overraskelse vi fik af min svoger næste morgen.

Mickey ææææææælsker rosenbrød og det kan man stort set ikke få i jylland, så når vi er på øen skal der rosenbrød til morgenkaffen…og det skal jeg ellers lige love for vi fik :tihi: :thumbup::

Jeg var forresten selv dernede med en veninde sidste onsdag, vi fik også dejlig mad

:slight_smile:

Dejligt, at I havde en god aften - og du så jo stangsmart ud, kan man se :smiley:

Taark…:ups: :slight_smile: