Anbefaling af foderbræt

Jeg har fundet et nyt foderbræt, og det er taget i brug af misserne :slight_smile:

Jeg synes det “gængse” aktivitetsbræt er lidt kedeligt, og kattene udfordres ikke rigtigt længere så på jagt efter et nyt :slight_smile:
Det er beregnet til hunde, der ikke skal spise hurtigt, men det har jeg ikke sagt til misserne :tihi:

Det er købt her, http://www.4hotdogs.com/ og de har så mange andre fede men dyre ting.

Anyway… det kan anbefales, og så synes jeg det er ret pænt at se på også :slight_smile:

Sådan ser det ud før brug :slight_smile:

Det tog ca et døgn før Tino fattede, hvordan det virkede. Siatalerne gik på med det samme :tihi: Tror måske det er derfor han ser noget mellemfornøjet ud :smiley:

hi hi, havde ventet på at høre hvordan de tog imod det, desværre er det jo ikke lige beregnet til fladsnuder ss Men skønt og høre de har taget godt imod det :slight_smile:

:slight_smile: Det er heller ingen af mine spidssnuder der kan få trynen i, men de bruger poterne:) Det gamle bræt havde både Tino og Dione udviklet en taktik til at kun bruge tungen i den små firkanter :slight_smile: Det er der ikke megen udfordring i :slight_smile:

Genialt :slight_smile: Jeg har forskellige aktiveringsbræt hvor de skal åbne låger - det er nemt på det ene, så nu skal jeg have købt et med skuffer eller andet sjovt… Maxi Zoo har mange og så er de fleste til en rimelig pris :slight_smile:

Afstanden mellem “stolperne” ser ud til at være større end på det hvide alm aktivitetsbræt… ?? Mangler et hvor Shrek kan få sine kæmpe poter ned (poly). På det hvide kan han ikke få poten ned mellem “stolperne” og heller ikke ned i de 4 små skåle :wink:

Afstanden er ikke så meget større, det kræver de kan fiske eller føre foderet ud af “labyrinten” sådan med en klo eller to på en giga pote :slight_smile:

Jeg syns det faktisk ser helt vildt cool ud :smiley:

Og er sjovt nok glad for du har købt nyt :wink:

Det koster iøvrigt 199 + fragt, så det er ikke fordi det er sindsygt dyrt :slight_smile:

Ih det er da fedt! Og som du siger, så er det til at holde ud at se på samtidig! hm det ku’ jeg godt overveje, det der :slight_smile: Næste gang jeg lige har penge at kaste i grams :smiley:

      • Updated - - -

(og jeg er altså færdig af grin hver gang jeg ser Lucky’s vandkande L)

:smiley: Du skal ikke grine af den kande… og hvad angår mærkværdigheder han har givet videre til sine børn, så vil jeg lige påpege jeg ikke har noget med den parring at gøre :wink: :lol:

Øj det kunne godt ligne et næste køb til hendes dejlighed. Det “gængse” aktivitetsbræt er nemlig også blevet lidt for let til hende & så er det her jo meget federe at se på. Emina får alt sin mad i aktivitetsbræt, da hun ellers spiser så hurtigt at hun kaster op. Hun kan ikke selv styre sin mad :S

Det med opkast er også Luckys problem, OG så bør Sugieh bar ikke spise tørt (hun er for tyk) :tihi:

Emina ligger på en god vægt nu, jeg måtte jo lige fede hende op da hun flyttede ind, dårlig kost & to omgange killinger havde sat sit præg på hende. Men nu er både vægt & pels i god stand & så længe jeg styre hvor meget hun spiser, så går det fint med vægten. Bestemte hun selv… puha… så er jeg ret sikker på at jeg ville ha en kugle i stedet for en kat :tihi: Den ser i øvrigt ud til at være lettere at gøre ren end det almindelige hvide aktivitetsbræt. Har du prøvet at vaske dit? :slight_smile:

Hmmm kan godt være selve brættet der ikke er dyrt, men der er godt nok mange fede ting på den side :besvimer:

Altså det hvide kom bare i opvaskeren, og det regner jeg også med det her gør :slight_smile:

Ahhh selvfølgelig, men sådan noget fint maskineværk ejer jeg ikke & den er biiiiiiiip at vaske op i hånden :smiley: Jeg tror den grønne bliver nød til at flytte hjem til mig :smiley:

Hvad er der nu galt med en vandkande? :venter: :wink:
Tiger har hele 2 styks. Han gider ikke normale vandskåle. :dokdok:

:yatta: Min konto stod på plus da Februar sluttede & jeg havde lovet mig selv, at hvis det skete skulle Emina have nyt foderbræt. Bestilte det i går & har lige fået det ind af døren nu (så kan jeg endelig komme i bad :tihi:). Man må sige at de forstår at pakke ind, da jeg åbnede papkassen var det jo pakket ind som en gave med pænt papir & bånd om & et lille tyggestang til hund :tihi: Det er jo et foderbræt til hunde & Emina har da godt nok tygget lidt i det men uden den store interesse, så jeg tror det ender med at blive smidt ud :smiley: Men papkassen blev tjekket kort & nåe nu forsøger hun at tygge lidt igen :smiley: I aften når det foderbrættet er blevet vaskes af, så bliver det indviet, håber det falder i god jord for det er da meget flottere end det almindelige hvide. :ok:

Heldigt at det grønne foderbræt er pænere end det almindelige hvide, for det var ingen udfordring for Emina :smiley:

Jeg købte ny kattelem for nylig. Den var egentlig også beregnet til små hunde, så der var også et fint lille tyggeben med :slight_smile: Som kattene ikke viste nogen større interesse, for de fik selvfølgelig tilbudet. Held og lykke med foderbrættet :ok:

Det er heller ingen udfordring som sådan for mine, men de skal stadig “arbejde” for at fiske maden frem :slight_smile: Jeg fylder det kun op i midten :slight_smile:
Og ja, deres pakker er vældig flot pakket ind :slight_smile: