Anden - min helt

Jeg elsker den mand altså - :tihi:

Han er den eneste i min verden, der kan slippe af sted med at lave sjov med pædofili og zoodofili.

Og med at køre dyr og børn ned:-)

Og sådan beskriver man altså svenskere!

hahaha

Ikke at forglemme børnene… Anden - Børnetelefonen - Trine - YouTube

Ikke at forglemme heller - Mick:-)

Så skal du da næsten til Randers og se ham i Randers Ugen: http://www.teltet.dk/weds.htm -høhø

Jeg er ikke til dansk stand up må jeg indrømme…men Anden er en af dem jeg lige kan klare…i små doser :tihi:

Hørte et par stykker - hold kæft, han er sgu for klam.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Anden er sådan en man enten kan lide eller ikke lide :stuck_out_tongue:

Jeg synes han er genial:klapper:

ANDEN styrer!!!

Hvis I er til Mattesen, så skal I se hans nye film SORTE KUGLER :smiley: Se traileren: http://www.kino.dk/Film/S/SO/Sorte-Kugler.aspx den ser lovende ud -LOL-LOL

PP og jeg glæder os også helt vildt

Mogens og jeg glæder os også til at se den :smiley:

Ja jeg skal bestemt også se den:-)

Den skulle være herresjov - kender nogle, som har arbejdet på settet, så har fået lækket lidt løbende:-)

jeg syntes osse at anden er hamrende morsom og ja bare fordi han er som han er ka han slippe afsted med altmuligt.
jeg elsker osse alle de forskellige karaktere han har lavet igennem tiden, især stewart stardust er et kæmpe hit.
han er osse en af de eneste danske standuper jeg ka skraldgrine af, ham og så mick øgendahl

han er da bare super sjov, jeg så ham på grønland, han lavede et brag af et show

En der er sjovere end anden er helt klart thomas hartmann, prøv og lur den her, kør over til 4 min hvor han gør grin med børnerimet birgitte birgitte begøje med et nyt samfunds realistisk rim, men pas på, den er ikke for sarte sjæle

Ja for pokker Hartmann er skide sjov:-)
hahahah

Hartmann er simpelthen genial, ahn er også med i sorte kugler, det er absolut et plus.

Men han har grov humor, og det skal man kunne lide, ellers kan man lige så godt slukke med det samme.

Den skal jeg bare se:-)