Anderledes designmøbler

Som modtager af Hauspanthers (tidligere ModernCat) nyhedsbreve får man set lidt af hvert inden for design til og om katte.

Forleden fik jeg klikket ind på en sydafrikansk hjemmeside med designmøbler og de er godt nok pæne, synes jeg :smiley:

Hvor er det dog heldigt for den danske økonomi, at jeg skal have et nyt fyr til sommer og derfor ikke liiiiige har penge til den slags importer :wink: (fragten er nemlig ikke uoverskuelig :))

Der er godt nok mange fede ting :savle:

Virkelig lækre ting :slight_smile:

Er de lavet af pap? Det ville vores katte da hurtigt få splittet ad.

Det tog mig ihvertfald 20 sek. at finde ud af, at det var papdimserne du mente, og ikke sofaerne. Jeg nåede lige at tænke, at det var lidt underligt, at nogen designede sofaer specielt til sofistikerede katte, og tænkte om de måske var lavet af ‘kradsetræ’, eller var specielt bløde for katten eller nowet :tihi:

Nej, alle møblerne er lavet af mdf-plader. Kradsemøblerne er lavet af sammenpresset pap - det ser man rigtigt ofte ‘ude i verden’, så jeg tror altså, det er relativt holdbart til formålet :slight_smile:

Ih jeg er lidt vild med den tipi… meeeeen ikke så vild med prisen :frowning: øv.

Den har jeg også lidt kig på - så det kan være, jeg en dag kan melde, om den er prisen værd :smiley: