Andrea 18 år

Så er min lille pige fyldt 18 år, det gjorde hun kl.07:10 i morges :slight_smile:
Vi stod tidligt op og hyggede med varm kakao og boller, inden hun skulle afsted til skole.
Men nu er det slut med at have mindreårige børn :uha:

Stort tillykke med dagen … Smukke Dukke (kan du huske at jeg kalde dig det ?)

:tillykke::puuuuust::krammegave::føzda::ballonbamse:

Et billede af hende (og hendes sure storebror :cool:) til min 30 års fødselsdag, der er hun godt to år gammel

Tillykke med din store prinsesse - for mindre kan vist ikke gøre det at dømme ud fra billedet :smiley: :flag:

Tillykke med hende,må vi se et billede af en prinsesse Smukke Dukke på 18 år

Tine

:tillykke:
Tillykke med hende =)
Det er en stor dag for jer alle:)

BHjerteligt tillykke til Andrea[/B]

:pompom::pompom:

:flag: STORT TILLYKKE Andrea :flag:

:flag: med de 18 år :flag:

:flag:og :velkommen: i de voksnes rækker :flag:

:flag: Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag og håber du bliver super forkælet :flag:

:flag::flag::flag::flag::flag:
:flag::flag::flag:
:flag:

[QUOTE=skoglund;563335]Tillykke med hende,må vi se et billede af en prinsesse Smukke Dukke på 18 år

Tine[/QUOTE]

Jeg kan ikke fremvise et helt nyt prinsessebillede af hende, for hun voksede li’som fra at være prinsesse og ser absolut ikke prinsesse-agtig ud til hverdag :cool:
Men her er hun dullet op til fest i juni sidste år … i sin fine kjole jeg syede til hende :engel2:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er bare SÅ køn - og at hun så samtidig er jordens mest hjælpsomme, kærlige, nemme teenager - fuldender billedet af hende,

:hjerte:

Tillykke med hende!

STORT TILLYKKE til Andrea :happybirthday:

Sikken en dejlig start på hendes fødselsdag, I har fået jer - og vi andre har fået dejligt vejr :yatta:

Må hun få alle de :gave: :krammegave: og al den :pompom::puuuuust:i sit liv, som hun måtte ønske sig

Stort tillykke her fra! :smiley:

Stort tillykke Andrea!! :flag:

:tillykke:Stort tillykke med denne helt særlige fødselsdag Andrea :flag:

Jeg er sikker på at din mor nok skal gøre dagen god og så siger jeg tusind tak for det flotte solskin i dag :ballonbamse:

Mange tak for alle fødselsdags hilsnerne.
Jeg har haft en fremragende dag med samsagt morgenmad, en tur i centeret efter skole med to gode venner og til sidst lækker aftensmad sammen med mutter :smiley:

Stort tillykke herfra :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Stort tillykke med de 18 år - Det er nu stort at blive det :slight_smile:

Også tillykke herfra!!!:smiley:

Hvor ér hun dog en smuk ung kvinde!

Stort tillykke med de 18 år :weee::blomst::skål::drik::buba::jubiii::pompom::guitar::tillykke::ballon::krammegave::balloner: