Åndssvag kat

Så sidder jeg her på kontoret og arbejder og jeg har taget mig den frihed at synde med en lille portion chips :ups::tihi:
Nå, men jeg vender ryggen til i 2 sek og hvem sidder så med hovedet nede i skålen…det gør Vincent selvfølgelig :doh:

Det er skisme da utroligt at han snart er 6 år gammel og stadig ikke har lært at mad der ikke kommer fra madskålen (altså kattenes) fører til at han skal kaste op.

Så nu er den lille mand altså kommet ind på badeværelset indtil han bliver færdig med at kaste op.

(og det var altså ikke meget andet end lidt smulder han fik, men han reagerer voldsomt på det)

Så ja han er min åndssvage kat :rulleøjne::inlove::wehuu:

Har I også nogle åndssvage små skabninger hjemme hos jer :?

Laban er hjemme er generalt mærkelig. Den mest tossede idé han har er at bide i papkasser, Har i nogen andelse om hvor MEGET DET SVINER!!!:uha:… men mor her ryster jo bare på hovedet og rydder op efter knægten…

Han sidder også på skødet af en og spiser kage! :wehuu:

Han spiser alt fra rå lever til ananas:tihi:

Nu spiste han jo lige kage hos mig, ikk… :slight_smile:

Nå, men Bølle nøjes ikke med at stjæle chips fra skåle… Han slår dem ud af hånden på os og så mener han bestemt det er hans, eller også udøver han selvbetjening på posen. :muhaha: Men han har heldigvis ikke så sart en mave.:thumbup:

Ja, Dee har lige stået med hovedet nede i min lille skål Bugles og slikket på dem :venter:

Vi skulle idag have alle vore børn hjem, for at fejre farmand havde fødselsdag i mandags.
Så jeg fik med møje og besvær dækket bord til 12 med kopper og hvad der ellers høre sig til.
Lidt efter hører jeg en let raslen og med bange anelser kigger jeg ned i stuen. Der ligger Betterøv midt på bordet og ser helt salig ud. Hun har fisket alle servietter hen til sig og havde lagt sig midt i dem. Så hun kostede lige 12 servietter mere og fik ellers besked på at blive væk fra bordet.
Istedet lagde hun sig til at surmule under bordet på en stol, hvorfra hun kunne skræmme alle gæster, ved at lange en pote ud og slå dem når de gik forbi.
Knus Elin